hoe zie ik het verschil tussen een fossiel en een dendriet?
hoe zie ik het verschil tussen een fossiel en een dendriet?
vorige week was ik aan de waal op zoek naar stenen. Tot mijn groote verbazing vond ik het een na het ander, dus ik als een kind zo blij naar huis want ik had allerlei plantenresten gevonden. Toen ik een fossielenboekje aan het lezen was en ik er achter kwam dat het geen plantenresten waren maar dendriet heel mooi en leuk maar niet wat ik zocht. Dus mijn vraag is hoe zie ik het verschil?
Antw: hoe zie ik het verschil tussen een fossiel en een dendriet?
Het grote verschil is volgens mij dat bij plantenresten de kenmerken van planten (nerven ed.) te zien zijn. Bij dendriet is dit niet te zien. Ik denk dat de plantenexperts van het forum hier wat meer over kunnen vertellen.
Grtz mendel
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Antw: Antw: hoe zie ik het verschil tussen een fossiel en een dendriet?
Mendel schreef:
Het grote verschil is volgens mij dat bij plantenresten de kenmerken van planten (nerven ed.) te zien zijn. Bij dendriet is dit niet te zien. Ik denk dat de plantenexperts van het forum hier wat meer over kunnen vertellen.
Grtz mendel[/quo
Ja daar ben ik het wel mee eens bedankt voor je reactie ik wacht het gewoon nog even of meschien komen er wel meer antwoorden
Antw: Antw: Antw: hoe zie ik het verschil tussen een fossiel en een dendriet?
Tom1983 schreef:Mendel schreef:
Grtz mendel[/quo
Hoi helemal met Mendel eens. Dendriet is een soort sneeuw kristal dat zich vormt in spleten en platen, het is een ijzer-mangaan verbinding. Planten fossielen zien er totaal anders uit.
Gr.Ben
Ja daar ben ik het wel mee eens bedankt voor je reactie ik wacht het gewoon nog even of meschien komen er wel meer antwoorden
0000000000
bedankt voor de info geld het ook voor alle dendrieten of is er ook heel fijn dendriet want dat heb ik ook gevonden? met hele fijne vertakkingen
Kom net terug van de waal en ja hoor ik geef jullie gelijk.Ik heb net bladeren gevonden en warempel zie weldegenlijk bladeren met nerf dus ik ben erachter 

Antw: Antw: hoe zie ik het verschil tussen een fossiel en een dendriet?
Hoi, je moet eigenlijk wat foto,s plaatsen van je vondsten. Ik wil wel eens zien wat je aan de Waal hebt gevonden. Is het misschien in stortsteen waar je zoekt ?Tom1983 schreef:
Kom net terug van de waal en ja hoor ik geef jullie gelijk.Ik heb net bladeren gevonden en warempel zie weldegenlijk bladeren met nerf dus ik ben erachter![]()
Gr.Ben
0000000000