klein kaakje
Antw: klein kaakje
ik denk zelf dat het een heel klein vissen kaakje is. er zijn duidelijke tandjes zichtbaar. misschien kun je nog wat foto's maken.
Is er geen vindplaats bekend?
(Dit zou beter onder de titel determinatie kunnen staan
)
(Dit zou beter onder de titel determinatie kunnen staan

Compsognathus
Antw: Antw: klein kaakje
Hoi, de discusie gevolgd, antwoorden genoeg. Ik denk dat het een beschadigde en verspoelde Otoliet is. Een andere mogelijkheid is een Taxsodont slot fragmentje dat iets is afgesleten, dat zelfde probleem heb ik ook gehad onder de mic. Meer kan ik er niet van zeggen.M.N.B schreef:
gverwey:
--------------------------------------------------------------------------------
Kan het niet 'gewoon' een fragmentje van een schelpje zijn?
Dat denk ik niet, omdat ik echt 3 tandjes zie zitten. En 1 mooi rond gat waar een 4e tand heeft gezeten. Ik zal proberen om nog een foto van de boven kant te maken. (Al zal dit niet mee vallen(![]()
gr.Ben
0000000000
als het een stukje kaak is dan moet er botstructuur aanwezig zijn en met deze foto is dat niet te zien. Om de discussie uit de wereld te helpen is gewoon simpel een scherpe foto nodig en dat is deze niet. begrijp me niet verkeerd 1mm scherp is uiteraard ook niet eenvoudig 

Precies,
Het is zo klein en wazig dat je dat niet kunt zien.
Mvg,
Compso
Het is zo klein en wazig dat je dat niet kunt zien.
Mvg,
Compso
Compsognathus
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Op basis van de huidige foto's blijf ik er bij dat het een fragmentje van een schelpje is.
Groeten, Gerard
Groeten, Gerard