Mogelijk fossiel.net weekend CBN
Antw: Mogelijk fossiel.net weekend CBN
Mooie foto's en prachtige vondsten!
Grtz mendel
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 633 times

Het valt trouwens niet mee om perfecte egels te vinden. Vaak mankeert er wel iets aan.
Ik had gedacht dat jij een dezer dagen ook in de buurt zou zijn en daarom dit berichtje achtergelaten op de kademuur

PS: Dankjewel Mendel!
[Bewerkt door Spongebob op 07-05-2013 om 22:44 NL]
Time fades away (Neil Young)
Antw: Antw: Mogelijk fossiel.net weekend CBN
L:DLSpongebob schreef:
Ik had gedacht dat jij een dezer dagen ook in de buurt zou zijn en daarom dit berichtje achtergelaten op de kademuur![]()
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Tom,had je een krijtje bij,of heb je er daar wat gevonden 
Zit de laatste tijd wat op de Kaloot te klooien,moet eerst nog bijbouwen voor ik weer deze richting uitga .GR

Zit de laatste tijd wat op de Kaloot te klooien,moet eerst nog bijbouwen voor ik weer deze richting uitga .GR
strandjutters
- Everhardus
- Spongebob
Via St-Valery-sur-Somme ben ik op 1 mei weer naar boven, naar Escalles, gereden.
Na de slechte ervaringen van de vorige herfst had ik me voorgenomen niet meer op het tentenveldje te gaan staan. Achteraf een goede beslissing, maar daarover later meer.....
De drie laatste foto's zijn van de Jura-afzettingen bij Wimereux. Geen egeltje gevonden, maar wel een mooie slak.
Spongebob,
Mooie impressie en mooie vondsten
Wel een beetje sneu voor Mendel:)
Immers hij had deze topic gestart omdat hij graag met andere fossielnetters een CBN-zoekweekendje voorstelde. Kijk maar naar de titel van deze topic.
Hij heeft zelfs voorgesteld een en ander te organiseren met een beetje hulp van iemand.
Mendel,
Als je een keer een weekendje die kant op wil, zet mij dan ook op je lijstje. Lijkt mij wel gezellig met een paar fossielnetters daar te zoeken. Misschien willen er nog wel meer mee? En wil iemand die daar een beetje bekend is ook mee.
Dus fossielnetters, "ook interesse ? "
Peter
Mooie impressie en mooie vondsten

Immers hij had deze topic gestart omdat hij graag met andere fossielnetters een CBN-zoekweekendje voorstelde. Kijk maar naar de titel van deze topic.
Hij heeft zelfs voorgesteld een en ander te organiseren met een beetje hulp van iemand.
Mendel,
Als je een keer een weekendje die kant op wil, zet mij dan ook op je lijstje. Lijkt mij wel gezellig met een paar fossielnetters daar te zoeken. Misschien willen er nog wel meer mee? En wil iemand die daar een beetje bekend is ook mee.
Peter
donckey
- Spongebob

2 jaar geleden heb ik voor eenzelfde tochtje een open oproep gedaan voor wie wilde meerijden. Niemand die reageerde.
Deze keer zou Robert (Fossielenzoeker) meegaan, maar zag daar op het laatst van af.
Iedereen die een beetje actief is op het forum weet dat ik vanuit Emmen Nederland geheel diagonaal doorkruis. Dus vanaf mijn aankondiging (2 april) dat ik van plan was om (misschien) te gaan, kon ieder een poging wagen om mee te rijden, hoewel ik niet weet of ik daar deze keer op ingegaan was. Ik moest voor 21.00 uur mijn dochter op Schiphol droppen en ben tot half twee 's nachts doorgereden om in Ault te geraken om in mijn vrijwel lege auto te gaan slapen. Dit alles was niet mogelijk geweest als ik "gebonden" zou zijn.
[Bewerkt door Spongebob op 08-05-2013 om 17:56 NL]
Antw: Antw: Mogelijk fossiel.net weekend CBN
donckey schreef
Mendel,
Peter
Hallo Peter,
Ik vind het niet erg hoor.
Ik vind het alleen wel jammer dat er voor dat weekend niets van gekomen. Er is namelijk al ruim 2 jaar geen excursie meer geweest en veel fossiel.netters waren toen nog niet actief op het forum, of konden (zoals ik) niet. Toch zouden we misschien in de zomervakantie een weekend kunnen organiseren of in de herfstvakantie of iets dergelijks. Waar naartoe maakt mij niet zo veel uit, en ik wil dit wel (mede)organiseren.
Grtz mendel