Leuk dagje Zeeland.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Leuk dagje Zeeland.
Anders is de Gimp een prima alternatief:
http://www.gimp.org/
http://www.gimp.org/
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Leuk dagje Zeeland.
Hoi Mendel, ik lees altijd met bewondering je verhaaltjes en zie je foto,s. Lees dat je geen goede camera hebt. Tip; voor weinig geld koop je een USB micr. Kan je 150x mee vergroten, en alles opslaan in je PC of laptop. Voor een vakkundig man als jij mag je dat wel aanschaffen. De kosten vallen reuze mee tussen de 40 en 100 euro heb je al een leuk ding.Mendel schreef:
Nogmaals mijn excuses voor de slechte foto's, aangezien ik geen goedwerkende camera in huis heb kan ik geen goede foto's maken en moet ik mijn iPhone gebruiken om foto's te maken.
Grtz mendel
Succes, Gr.Ben
0000000000
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Wat Ben zegt lijkt me inderdaad een goede tip.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Bedankt voor de tips!
Weet iemand waar je zo'n USB micr. Camera kan kopen?
Grtz mendel
[Bewerkt door mendel op 14-05-2013 om 16:14 NL]
Weet iemand waar je zo'n USB micr. Camera kan kopen?
Grtz mendel
[Bewerkt door mendel op 14-05-2013 om 16:14 NL]
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Hoi Mendel, een prima camera/micros kan je kopen bij Ganymedes in Amstelveen.Kijk even op internet. Het micje kost incl. verzendk, 87,50 euro. Merk; Celestron handheld digital
Je kan hem dus ook in je hand houden bij determineren.Vergroot tot 150x. Ik ben er zelf erg tevreden over.
gewoon doen, Gr.Ben
Je kan hem dus ook in je hand houden bij determineren.Vergroot tot 150x. Ik ben er zelf erg tevreden over.
gewoon doen, Gr.Ben
0000000000
Antw: Antw: Leuk dagje Zeeland.
dat is zeker waar. Misschien was ik inderdaad te snel. Maar misschien is er met duidelijke foto's wel nog iets van te maken. Maar het kan toch geen kwaad te zeggen wat je denkt? Daarom is het nog niet zohieronymus schreef:
Adron, persoonlijk zou ik meer geholpen zijn als iemand mij zou vertellen dat mijn tandjes te gerold zijn om fatsoenlijk te determineren. Als dit zo is, dan zou ik me daar bijgevolg ook bij neerleggen. Toch liever zo dan een schuif vol onware determinaties.
groetjes
Aaron
[Bewerkt door Adron op 14-05-2013 om 17:36 NL]
Nullus finis longius si quod facis delectaris
- Hieronymus
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Leuk dagje Zeeland.
Voor mij is in zo'n geval spreken zilver, en zwijgen goud. Anders gaan mensen wat je zegt zomaar aannemen, ookal is het veel kans niet correct. Snap je?Adron schreef:
Maar het kan toch geen kwaad te zeggen wat je denkt? Daarom is het nog niet zo![]()
Verder kan ik de aanbevelingen van Frederik en Ben zeker aanraden. Een goede camera kan al wonderen doen. Maar weet wel dat een nieuwe camera een gerold, kapot tandje niet plots gaaf zal maken...
Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
Ja ook ik heb vaak het probleem dat het moeilijk gaat met foto's ik heb een slechte camera en mijn mobiel lukt ook niet.
GR. dominiek
GR. dominiek
Keep looking evry time
ik begrijp het.hieronymus schreef:
Anders gaan mensen wat je zegt zomaar aannemen, ookal is het veel kans niet correct. Snap je?
Ik heb geen goede camera maar ik mag die van m'n papa gebruiken. Is goed genoeghieronymus schreef:
Verder kan ik de aanbevelingen van Frederik en Ben zeker aanraden. Een goede camera kan al wonderen doen.
uiteraard niet maar misschien is er met betere foto's wel nog iets van te maken. Ze worden wel niet gaaf maar ze gaan toch duidelijker zijn.hieronymus schreef:
Maar weet wel dat een nieuwe camera een gerold, kapot tandje niet plots gaaf zal maken...
groetjes
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Hey morgen zien jullie mijn foto's op het forum....
ik heb nu wel foto's maar ik ga ze morgen met licht maken.
ik heb net mijn residu even grof doorzocht en trof daar volgenmij een mooi zeldzaam tandje aan.
ik heb nu wel foto's maar ik ga ze morgen met licht maken.
ik heb net mijn residu even grof doorzocht en trof daar volgenmij een mooi zeldzaam tandje aan.