Walvis in hospitaal ?

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Casper
Contacteer:
Antw: Walvis in hospitaal ?

Bericht door Casper » 10 dec 2005, 18:47

tja mensen voordat jullie haar in elkaar gaan timmeren met de meest uieenlopende soorten hamers... ik snap niet hoe jullie zo zeker zijn van je zaak... tja tis niet een erg inhoudelijke post maar \'t zou toch gewoon kunnen dat iemand met een ietwat vreemd gevoel voor humor hierom moet lachen? of wellicht lacht ze om de titel van deze draad... ook ik vind die wel grappig.
is het dus niet een beetje een voorbarige conclusie?

Post mortem we sort 'em!

Supergraver
Antw: Antw: Walvis in hospitaal ?

Bericht door Supergraver » 10 dec 2005, 19:04

Casper schreef:
tja mensen voordat jullie haar in elkaar gaan timmeren met de meest uieenlopende soorten hamers... ik snap niet hoe jullie zo zeker zijn van je zaak... tja tis niet een erg inhoudelijke post maar \'t zou toch gewoon kunnen dat iemand met een ietwat vreemd gevoel voor humor hierom moet lachen? of wellicht lacht ze om de titel van deze draad... ook ik vind die wel grappig.
is het dus niet een beetje een voorbarige conclusie?
Ik vond het ook al wat vreemd. Dus ben even gaan kijken of deze Annet meerdere vreemde of rare berichten heeft geplaatst. Het schijnt dat er vier berichten door haar zijn geplaatst, maar ik kan dus alleen de opmerking hier boven terug vinden...... Misschien alreeds verwijdert ivm meerdere rare opmerkingen??
Mocht dit niet het geval zijn, moet men zich toch eens af gaan vragen of het inderdaad de bedoeling is om op deze manier met nieuwe leden om te springen.....

@ Annet: welkom op dit forum :) :) :).
Gr

Martijn

ErikB

Bericht door ErikB » 10 dec 2005, 20:25

Grappig, ik heb hetzelfde gedaan.
En ook ik vond maar één bericht terug en ik vond het niet genoeg om met een moker te gaan slaan.
Dus, hoe luidden die andere drie berichten?

Gegroet,

Erik

Somniosus
Contacteer:

Bericht door Somniosus » 10 dec 2005, 20:38

Herman, Frederik en ikzelf hebben daar wel onze redenen voor. Haar IP adres komt ook al voor op de zwarte lijst van een andere website. We zullen haar in het oog houden:) Laten we het nu maar over iets anders hebben.

Gesloten