evolutie witte haai
- Mammoetkies
Antw: Antw: evolutie witte haai
Theo schreef:
Toen we s\'middags in Zwolle door het museum liepen,kwam deze haai net boven water.We waren nog flink nat,van de enorme staartslag water die hij onze kant opmepte.
Bijna verlamt van schrik was ik nog net bij machte dit plaatje te schieten.Op deze discussie(evolutie witte haai) kon en mocht dit niet ontbreken,ennnnn ,het bewijst dat je de witte haai overal kan tegenkomen ... zelfs in een koud,mistig,miezerig Zwolle.
Theo
[Bewerkt door Theo op 11-12-2005 om 20:49 NL]
Mooie foto!
Geschrokkenm zeker.
Grrrrr.
Gr. Auke-Florian
Antw: evolutie witte haai
Bhhhaaaa da gaat nogal
Da staketseltje waar ik op stond...weg,Mijn schoenen...weg,Mijne zoom van mijn broek helemaal uitgerafeld,mijn twee benen...weg,
Maar ik ben niet in paniek geslagen,ik heb mijn kodakske genomen en hier is het resultaat.
t\'is nu al wel veeeeel beter,ik ben wakker geworden.
Da staketseltje waar ik op stond...weg,Mijn schoenen...weg,Mijne zoom van mijn broek helemaal uitgerafeld,mijn twee benen...weg,
Maar ik ben niet in paniek geslagen,ik heb mijn kodakske genomen en hier is het resultaat.
t\'is nu al wel veeeeel beter,ik ben wakker geworden.
Theo
hahahah vet 
Ik heb hem ook gezien afgelopen zaterdag in zwolle, maar hij hield zich koest toen.
maar Theo, één ding dat ik niet heb gezien in zwolle.. dat ben jij. Je kent m\'n gezicht... ik bijt echt niet zo hard als die haai en met jouw onverschrokkenheid ben je niet gauw mensenschuw, wel?
vriendelijke groeten, Casper.
P.S.: misschien hebben we elkaar wel gezien/gesproken, maar weet ik dat gewoon niet. ik ken je gezicht nl niet...

Ik heb hem ook gezien afgelopen zaterdag in zwolle, maar hij hield zich koest toen.
maar Theo, één ding dat ik niet heb gezien in zwolle.. dat ben jij. Je kent m\'n gezicht... ik bijt echt niet zo hard als die haai en met jouw onverschrokkenheid ben je niet gauw mensenschuw, wel?

vriendelijke groeten, Casper.
P.S.: misschien hebben we elkaar wel gezien/gesproken, maar weet ik dat gewoon niet. ik ken je gezicht nl niet...
Post mortem we sort 'em!

Ik heb dit plaatje aangekregen.
Ik ben dat mannetje met z\'n handen in de lucht. Foto is genomen net voor die haai toehapte.(daarna was het geen zicht meer)
Zal ik nog ooit rust hebben nu ze me kunnen herkennen???
Theo