Leuk dagje Zeeland.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Leuk dagje Zeeland.
Hallo Gerard,kijk dan maar eens op de site's die je mij aanbeveelt naar Odontaspis winkleri Upper laterals.GR
strandjutters
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Leuk dagje Zeeland.
Ik ken bovenkaakse laterale tanden maar ik twijfel met je foto's, maar je laat ook maar één kant zien. Dat is voor (bijna) elke determinatie te weinigstrandjutters schreef:
Hallo Gerard,kijk dan maar eens op de site's die je mij aanbeveelt naar Odontaspis winkleri Upper laterals.GR

Groeten, Gerard
- strandjutters

Hallo Gerard,hier ééntje van de zijkant,je ziet deze hoge vorm van wortel niet bij Brachycarcharias.
Aan welke soort had jij dan gedacht.
Gr Pascal
strandjutters
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Leuk dagje Zeeland.
ik had nog niet aan een andere soort gedacht, maar ik gaf alleen maar aan dat ik ze niet zo vond lijken op de exemplaren die ik wel eens gezien had.strandjutters schreef:
Aan welke soort had jij dan gedacht.
- strandjutters
Hallo Gerard,de laatste foto is van tandje 39 en is dezelfde als de laatste foto van de drie eerder getoonde tandjes.
Ik geef toe dat ze niet echt lijken op de rest van winkleri,maar eerder op Brachy.
Dit topic ging tenslotte ook niet over deze soort,niet over Knokke,en deze vind je hoegenaamd niet in Zeeland.vandaar ik er ook niet uitgebreid over begin:D
GR Pascal
Ik geef toe dat ze niet echt lijken op de rest van winkleri,maar eerder op Brachy.
Dit topic ging tenslotte ook niet over deze soort,niet over Knokke,en deze vind je hoegenaamd niet in Zeeland.vandaar ik er ook niet uitgebreid over begin:D
GR Pascal
strandjutters
- Hieronymus
- Contacteer:
Ben ook akkoord met Gerard. Met name de eerste van die laatste reeks lijkt me nogal, euhm, atypisch voor winkleri. It could be me, though
. Maar da's off topic hier.

Rhaetian Lorraine Region
http://rhaetianlorraine.webs.com
http://rhaetianlorraine.webs.com
- strandjutters
Hallo Jeroen en Gerard,ik zit zo ook wat te twijfelen bij de eerste,heb de foto's ooit genomen voor ik hier actief was,ik zoek de tand eens op in het bakje winkleri,en bekijk het nog eens.VR GR
strandjutters