Hexogonaria hexogona
Hexogonaria hexogona

Van kleine stukjes tot behoorlijke grote,heb er behoorlijk veel,ook andere devoon fossielen die ik dubbel heb
Ruilen met geologenhamer,boek over fossielen mogelijk
[Bewerkt door Kajoe op 29-06-2013 om 20:21 NL]
Antw: Hexogonaria hexogona
Het is Hexagonaria Hexagona.Kajoe schreef:
Van kleine stukjes tot behoorlijke grote,heb er behoorlijk veel,ook andere devoon fossielen die ik dubbel heb
Kan je wat foto's plaatsen van de fossielen die je nog meer in de aanbieding hebt.
Marijn
[Bewerkt door Marijn14 op 02-07-2013 om 15:32 NL]
Antw: Antw: Hexogonaria hexogona
Hoy marijnMarijn14 schreef:Het is Hexagonaria Hexagona.Kajoe schreef:
Kan je wat foto's plaatsen van de fossielen die je nog meer in de aanbieding hebt.
Marijn
[Bewerkt door Marijn14 op 02-07-2013 om 15:32 NL]
Blijkbaar mijn pillen tegen dyslexie niet genomen toen ik het topic opende

Het is onbegonnen werk ze allen te fotograferen...als je zegt welke grote je ongeveer zoekt neem ik van enkele mooie exemplaren een foto
Ik bedoelde de fossielen die je buiten Hexagonaria hexagona nog dubbel had. In ruil daarvoor heb ik enkele Jura fossielen, voornamelijk Gryphaea Arcuata in de aanbieding.Kajoe schreef:
Hier alvast wat keuze,onmogelijk van elk appart een foto te nemen...
Marijn
[Bewerkt door Marijn14 op 02-07-2013 om 19:18 NL]
Antw: Antw: Antw: Hexogonaria hexogona
Marijn14 schreef:Ik bedoelde de fossielen die je buiten Hexagonaria Hexagona nog dubbel had. In ruil daarvoor heb ik enkele Jura fossielen, voornamelijk Gryphaea Arcuata in de aanbieding.Kajoe schreef:
Marijn
Marijn
Ik bekeek je profiel en je blijkt een jongere fossielenliefhebber,stuur me een mailtje met je gegevens en ik stuur je wel wat fossielen gratis op

Als we dan toch precies gaan doen, het is Hexagonaria hexagona. Soortnamen nooit met hoofdletter!Marijn14 schreef:
Hexagonaria Hexagona
Groeten,
Bram
Antw: Antw: Antw: Hexogonaria hexogona
Klopt. Dat is dan weer een vergissing die ik vaak maak.bram schreef:Als we dan toch precies gaan doen, het is Hexagonaria hexagona. Soortnamen nooit met hoofdletter!Marijn14 schreef:
Hexagonaria Hexagona
Groeten,
Bram
Marijn
Antw: Antw: Antw: Antw: Hexogonaria hexogona
Als ze aankomen en ik kom er achter om welke soort het gaat, zal ik dit ook aan jouw doorgeven(ik neem aan dat je dubbele exemplaren verstuurd).Kajoe schreef:Marijn14 schreef:Ik bedoelde de fossielen die je buiten Hexagonaria Hexagona nog dubbel had. In ruil daarvoor heb ik enkele Jura fossielen, voornamelijk Gryphaea Arcuata in de aanbieding.Kajoe schreef:
Marijn
Marijn
Ik bekeek je profiel en je blijkt een jongere fossielenliefhebber,stuur me een mailtje met je gegevens en ik stuur je wel wat fossielen gratis op
Marijn