vreemde bones

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:
Antw: vreemde bones

Bericht door Frederik » 12 jul 2013, 17:04

sélacien34 schreef:
Uw forum is geweldig, maar het heeft een fout: het kan niet foto's te vergroten.
Waarvoor sorry. De foto's worden automatisch verkleind en gecomprimeerd bij het plaatsen. Dit doen we om het dataverkeer beheersbaar te houden. Deze website draait immers vanop een particuliere server (op een zolderkamertje, jaja) Als je meer detail wil tonen kan je je foto's croppen voor ze te uploaden.

[Bewerkt door Frederik op 12-07-2013 om 16:10 NL]

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Sélacien34
Antw: Antw: vreemde bones

Bericht door Sélacien34 » 12 jul 2013, 17:14

Frederik schreef:
sélacien34 schreef:
Uw forum is geweldig, maar het heeft een fout: het kan niet foto's te vergroten.
Waarvoor sorry. De foto's worden automatisch verkleind en gecomprimeerd bij het plaatsen. Dit doen we om het dataverkeer beheersbaar te houden. Deze website draait immers vanop een particuliere server (op een zolderkamertje, jaja) Als je meer detail wil tonen kan je je foto's croppen voor ze te uploaden.

[Bewerkt door Frederik op 12-07-2013 om 16:10 NL]

Ok, zie ik. Geen zorgen, ik agrandirai de volgende foto's. Er is een schat aan kennis hier echt heel merkbaar ;)

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 12 jul 2013, 17:45

Mogelijk komt er in de toekomst een verbetering op dit vlak, maar voorlopig is zelf vergroten inderdaad de enige oplossing.

Ik vind het trouwens erg fijn dat je je weg naar dit forum hebt gevonden. Knap dat je je best doet om in het Nederlands te schrijven.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

sjaak
Has thanked: 379 times
Been thanked: 366 times
Contacteer:

Bericht door sjaak » 12 jul 2013, 17:59

sélacien34 schreef:
Hallo Niels, zij zijn beenderen, bleven ze poreus, hebben ze het gewicht af gehouden. Uw forum is geweldig, maar het heeft een fout: het kan niet foto's te vergroten. Kijk hier, ik denk dat je meer details te zien

http://www.thefossilforum.com/index.php ... hat-it-is/
Moeilijk te zien. Kan je een close up plaatsen? Vind je ook andere bot fragmenten?

Groet,

Niels

Sélacien34

Bericht door Sélacien34 » 12 jul 2013, 18:19

Frederik schreef:
Mogelijk komt er in de toekomst een verbetering op dit vlak, maar voorlopig is zelf vergroten inderdaad de enige oplossing.

Ik vind het trouwens erg fijn dat je je weg naar dit forum hebt gevonden. Knap dat je je best doet om in het Nederlands te schrijven.
Het is niet voor de hand, probeerde ik een aantal vertalingen om dichter om iets te begrijpen is voor je, althans dat hoop ik. En bedankt voor het delen van je kennis en antwoord op mijn vragen.

I also can talk in english if it's easiest to understand for you, i speak rather bad but at least, i understand what i say. As you like, just tell me.

Groet, Fabrice

[Bewerkt door Sélacien34 op 12-07-2013 om 17:20 NL]

[Bewerkt door Sélacien34 op 12-07-2013 om 17:24 NL]

Sélacien34
Antw: Antw: Antw: vreemde bones

Bericht door Sélacien34 » 12 jul 2013, 18:22

sjaak schreef:
sélacien34 schreef:
Hallo Niels, zij zijn beenderen, bleven ze poreus, hebben ze het gewicht af gehouden. Uw forum is geweldig, maar het heeft een fout: het kan niet foto's te vergroten. Kijk hier, ik denk dat je meer details te zien

http://www.thefossilforum.com/index.php ... hat-it-is/
Moeilijk te zien. Kan je een close up plaatsen? Vind je ook andere bot fragmenten?
Nog dichterbij? Ok, ik zal proberen om dat te doen. Is er een bepaalde plaats waar je wilt kijken?

Groet, Fabrice

Sélacien34

Bericht door Sélacien34 » 12 jul 2013, 18:58

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb niet gevonden fragmenten van diaphyses dicht, maar voor mij, het bewijst niets. Veel onderzoekers op de site hebben we de botten van deze soort gevonden. Dit zijn de foto's stuurde me een van hen. Voor hem is het niet de epifyse. Hij zei citaat: "Ik denk niet dat het een bovenarm of heupkop een clean break bij de hals Het zou eerder klinkt als een gewrichtsoppervlak Eerst dacht ik dat het trommelvlies bullae van walvisachtigen, maar ... is het niet.
Ik dacht ook van coprolites maar de vormen zijn verschillend. Ik vraag me af in feite als verschillende ballen niet worden vermengd in elkaar om iets te vormen. "
Persoonlijk, ik weet niet waar hij wil zien komen en ik ga niet akkoord. Maar ik kan verkeerd êtrre.

[Bewerkt door Sélacien34 op 12-07-2013 om 17:58 NL]

Sélacien34
Antw: Antw: Antw: vreemde bones

Bericht door Sélacien34 » 12 jul 2013, 21:34

Moeilijk te zien. Kan je een close up plaatsen? Vind je ook andere bot fragmenten? [/quote]

Hoi Niels, dat is een heleboel foto's, deed ik wat ik kon! Ik hoop dat u en anderen wordt afgesloten met een formele identificatie.

Sélacien34

Bericht door Sélacien34 » 12 jul 2013, 21:41

hier foto's

WoW ! het is niet doorzoekbaar! Hier is een link naar "Fossiele Forum ', waar je een grotere met snel laden kan zien:

http://www.thefossilforum.com/index.php ... /?p=427766

[Bewerkt door Sélacien34 op 12-07-2013 om 21:15 NL]

strandjutters
Been thanked: 3 times

Bericht door strandjutters » 12 jul 2013, 21:47

Hallo Selacien34,mijn derterminatie gaat over foto 7 in dit topic,ik wil ff duidelijk zijn omdat er nu heel wat bollen worden getoond.GR

strandjutters

Plaats reactie