Actie om de site te steunen
Actie om de site te steunen
hallo forum!
Zoals jullie ongetwijfeld allemaal weten zijn de beheerders druk bezig met de nieuwe look van de site. Dit kost uiteraard veel tijd, moeite en ook GELD! Denk maar aan de domeinnaam... Om hen te steunen start ik deze actie.
Ik heb enkele fossielen uitgezocht uit mijn verzameling die ik in dit topic zal laten veilen. De winnende bieder krijgt de fossielen toegezonden (of mag ze komen ophalen). De opbrengst (dus wat de winnende bieder geboden heeft) gaat naar de site! Ik ga enkel de eventuele verzendkosten eraf doen om geen verlies te doen. Uw bod is op het gehele lot fossielen.
De tanden op de eerste drie foto's komen uit Hoevenen. Op de vierde foto staan de gegevens op de kaartjes. De belemniet komt uit de Westelijke sahara van Marokko. De fossielen op de 6e foto uit Ringstead en de zeeegels op de laatste foto uit Marokko.
DOE DUS EEN GOED BOD WANT HET IS VOOR DEZE PRACHTIGE SITE !!!!!!!!
groetjes
Aaron
[Bewerkt door Adron op 29-07-2013 om 13:28 NL]
[Bewerkt door Adron op 29-07-2013 om 13:40 NL]
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Antw: Actie om het forum te steunen
Vergeten te zeggen, ik zal een paar dagen op voorhand zeggen wanneer het afloopt. Naargelang hoe goed of slecht het gaat LOL 
groetjes
Aaron

groetjes
Aaron
Antw: Actie om de site te steunen
Ik zal maar eens beginnen
.
€15,00
Echt een super leuk en bovenal nuttig initiatief! Ik zal morgen ook wat foto's plaatsen van wat spulletjes van mijzelf die geveild kunnen worden.
Grtz mendel
[Bewerkt door mendel op 29-07-2013 om 23:34 NL]
[Bewerkt door mendel op 29-07-2013 om 00:19 NL]

€15,00
Echt een super leuk en bovenal nuttig initiatief! Ik zal morgen ook wat foto's plaatsen van wat spulletjes van mijzelf die geveild kunnen worden.

Grtz mendel
[Bewerkt door mendel op 29-07-2013 om 23:34 NL]
[Bewerkt door mendel op 29-07-2013 om 00:19 NL]
Facta non verba- Geen woorden maar daden
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Laat ik alvast zeggen dat dit initiatief erg gewaardeerd wordt. Erg motiverend om op die manier aan de nieuwe website te werken (iets wat tegenwoordig een bijna dagelijkse avondactiviteit is). Voor de duidelijkheid: we trachten steeds op een break even te mikken met deze website (los van de werkuren dan), maar alle beetjes -ook heel bescheiden beetjes- helpen om het verder uit te bouwen.
Misschien hoeven deze initatieven geen verzendkosten met zich mee te brengen als de overdracht kan gebeuren op de beurs van 3 november?
Misschien hoeven deze initatieven geen verzendkosten met zich mee te brengen als de overdracht kan gebeuren op de beurs van 3 november?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
bedankt Mendel voor het hoge startbod! Wie doet 20 ??
@Frederik, inderdaad een goed idee om ze op de beurs over te dragen. Als de uiteindelijke winner tot dan wilt wachten, ga ik zeker akkoord!
groetjes
Aaron
@Frederik, inderdaad een goed idee om ze op de beurs over te dragen. Als de uiteindelijke winner tot dan wilt wachten, ga ik zeker akkoord!
groetjes
Aaron
He Adron
Je laat er geen gras over groeien, toppie.
Wel hij die "A" zegt moet ook "B" zeggen
Ik bied 25 eurries.
Peter

Ik bied 25 eurries.
Peter
donckey
Antw: Antw: Actie om de site te steunen
super Peter! Bedankt!donckey schreef:
He Adron
Ik bied 25 eurries.
Peter
Wie doet 30 ??
Antw: Antw: Antw: Actie om de site te steunen
Is €27,50 ook goed?Adron schreef:
Wie doet 30 ??

Ik heb trouwens ook een topic geopend met wat fossielen waarvan de opbrengst aan het forum gegeven zal worden.
Grtz mendel
[Bewerkt door mendel op 30-07-2013 om 23:02 NL]
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Antw: Antw: Antw: Antw: Actie om de site te steunen
of course! ThanksMendel schreef:Is €27,50 ook goed?Adron schreef:
Wie doet 30 ??
[Bewerkt door mendel op 30-07-2013 om 23:02 NL]

allez, wie gaat hoger?