Actie om de site te steunen 3.
Antw: Actie om de site te steunen 3.
Ik had een bedrag in mn hoofd, ga je ook trivia's verkopen?
Voor de egels, 28 euro

Voor de egels, 28 euro
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Brammiej,dit is zeker voor je vrouw dat je bied
ze spaart egels hé.
Trivia's verkopen,ik denk het niet,zal hier op het forum maar weinig intresse voor zijn denk ik.
Gr Pascal(Bedankt voor het bod)

Trivia's verkopen,ik denk het niet,zal hier op het forum maar weinig intresse voor zijn denk ik.
Gr Pascal(Bedankt voor het bod)
strandjutters
Hoi,
Ja mijn vrouw verzameld zeeegels. Ze heeft alleen recente, maar mij lijkt het leuk wat fossiele ernaast te zetten. Het bod is incl verzending, maar moet tot 31 aug afwachten. Hoger zullen we niet gaan. Jammer dat de trivia's niet populair zijn, sept of okt ga ik weer zelf zoeken
Groetjes Bram
Ja mijn vrouw verzameld zeeegels. Ze heeft alleen recente, maar mij lijkt het leuk wat fossiele ernaast te zetten. Het bod is incl verzending, maar moet tot 31 aug afwachten. Hoger zullen we niet gaan. Jammer dat de trivia's niet populair zijn, sept of okt ga ik weer zelf zoeken

Groetjes Bram
Hey Pascal,
Mijn vrouw vind ze niet zo mooi. Ze hebben niet de mooie kleuren van die recente wel hebben. Dus bij deze trek in mijn laatste bod in en staat het lot weer op 26 euro. Sorry voor het ongemak. Zelf vind ik het wel erg jammer, ze zijn erg mooi!
Groetjes Bram
Mijn vrouw vind ze niet zo mooi. Ze hebben niet de mooie kleuren van die recente wel hebben. Dus bij deze trek in mijn laatste bod in en staat het lot weer op 26 euro. Sorry voor het ongemak. Zelf vind ik het wel erg jammer, ze zijn erg mooi!
Groetjes Bram
- strandjutters
Geen probleem Brammiej,dan zijn ze terug voor Mendel op dit moment.
GR
GR
strandjutters
Antw: Antw: Actie om de site te steunen 3.
Maakt niet uit.mega_Lo schreef:
28, 00 euro
( sorry mendel)

Facta non verba- Geen woorden maar daden
Prachtige egels en mooi geprepareerd Pascal. Een mooie kans om wat egels van deze vindplaats te krijgen. Ik bied € 29,00.
Camiel
Camiel
“Ideas without precedent are generally looked upon with disfavour and men are shocked if their conception of an orderly world are challenged” J Harlen Bretz, 1928
- strandjutters
Hallo iedereen,vanavond jullie laatste kans om deze mooie egels in jullie bezit te krijgen,het kost je meer aan diezel als je ze zelf wil gaan zoeken,je moet ze dan nog vinden en preppen 
Opdit moment zijn ze voor Camiel.
GR

Opdit moment zijn ze voor Camiel.
GR
strandjutters