Bot van.......?
Bot van.......?
Weet iemand van wat dit bot zou kunnen zijn? Gevonden in een bos in Polen.
Wie zoekt,die vindt
Antw: Bot van.......?
Hoi als je ze in bos vind zijn ze dus niet fossiel. lijkt op een heup van eoa. dier. Misschien wel een wolf.
Gr.Ben
Gr.Ben
0000000000
Antw: Antw: Bot van.......?
scherven schreef:
Hoi als je ze in bos vind zijn ze dus niet fossiel. lijkt op een heup van eoa. dier. Misschien wel een wolf.
Gr.Ben
Hallo!
Bedankt voor je antwoord! Dat het niet fossiel was, dacht ik al, maar had graag geweten van wat het kon zijn. Een wolf zou dus mogelijk zijn. Ik vond dit bot in een bos waar vroeger veel is gevochten en vroeg mij af of het menselijk zou kunnen geweest zijn. Zal mij aansluiten bij uw antwoord. Bedankt!
Wie zoekt,die vindt
-
- Been thanked: 45 times
Antw: Bot van.......?
Hallo,
Ik wil de pret niet bederven, maar volgens mij is dit bekkenfragment van een varken.
Bij roofdieren, waaronder de wolf, is de rand aan de buitenzijde niet zo hoog. Hij loopt ter hoogte van het articulatievlak aan de onderzijde vrijwel vlak.
Kijk verder in de publicatie van Elisabeth Schmid.
Charlie
Ik wil de pret niet bederven, maar volgens mij is dit bekkenfragment van een varken.
Bij roofdieren, waaronder de wolf, is de rand aan de buitenzijde niet zo hoog. Hij loopt ter hoogte van het articulatievlak aan de onderzijde vrijwel vlak.
Charlie
Charlie
Antw: Antw: Bot van.......?
Schouwenburg schreef:
Hallo,
Oei,had toch meer gehoopt op wolf. Bedankt voor de reactie!
Charlie
Wie zoekt,die vindt