Polen
Antw: Polen
Hallo Gianno,
Ik weet niet zeker of ik het goed heb maar volgens mij is het een schelp van de soort argeostrea lunalata.
Grtz mendel
Ik weet niet zeker of ik het goed heb maar volgens mij is het een schelp van de soort argeostrea lunalata.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Dank je Mendel , maar als ik hier eens het forum afloop kom ik daar ergens een argeostrea lunalata tegen en ziet er toch ietsje anders uit?
Wie zoekt,die vindt
Uh.. 
Ik bedoelde ostrea lunalata!
Sorry voor de verwarring! De schelpen lijken erg op elkaar dus ik haal ze soms door elkaar.
Grtz mendel

Sorry voor de verwarring! De schelpen lijken erg op elkaar dus ik haal ze soms door elkaar.

Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Antw: Antw: Polen
Dag Mendel,Mendel schreef:
Uh..
Grtz mendel
Eerlijk gezegd weet ik het al helemaal niet. De enige die ik in mijn boek vond was de bovengenoemde. Zoveel soorten,zo weinig over te vinden

Wie zoekt,die vindt
Hallo Gianno, heb even voor je gekeken. het volgende; het is een bivalve en het zou een Alectryonia zijn. Deze stammen uit het krijt dus dat klopt wel.
Gr.Ben
0000000000
Antw: Antw: Polen
scherven schreef:
Hallo Gianno, heb even voor je gekeken. het volgende; het is een bivalve en het zou een Alectryonia zijn. Deze stammen uit het krijt dus dat klopt wel.
Gr.Ben
Dag Ben,
Ben jij zeker dat de mijne van het krijt tijdperk zouden zijn? Ik dacht aan Jura????
Groetjes Gianno
Wie zoekt,die vindt
Antw: Antw: Antw: Polen
Jij schrijft dat je ze in kalksteen rotsen had gevonden. Wat is het verschil tussen krijt en kalksteen. Trias-Jura hebben dit ook naar ik meen.Gianno schreef:scherven schreef:
Gr.Ben
Dag Ben,
Ben jij zeker dat de mijne van het krijt tijdperk zouden zijn? Ik dacht aan Jura????
Groetjes Gianno
Gr.Ben
0000000000
Antw: Antw: Antw: Antw: Polen
scherven schreef:Jij schrijft dat je ze in kalksteen rotsen had gevonden. Wat is het verschil tussen krijt en kalksteen. Trias-Jura hebben dit ook naar ik meen.Gianno schreef:Dank u!scherven schreef:
Gr.Ben
Dag Ben,
Groetjes Gianno
Gr.Ben
Wie zoekt,die vindt
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Polen
Gianno schreef:scherven schreef:Jij schrijft dat je ze in kalksteen rotsen had gevonden. Wat is het verschil tussen krijt en kalksteen. Trias-Jura hebben dit ook naar ik meen.Gianno schreef:Dank u wel,Ben!scherven schreef:
Gr.Ben
Dank u!
Dag Ben,
Groetjes Gianno
Gr.Ben
Wie zoekt,die vindt