ik heb een vraag over deze steen

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Plaats reactie
jellePieter
ik heb een vraag over deze steen

Bericht door jellePieter » 12 aug 2013, 14:47

Afbeelding

ik heb een steen gevonden toen ik klein was en die heb ik nu weer gevonden bij het opruimen. het lijk niet echt op een normale steen, dus vraag ik me af wat het is. ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.

scherven
Been thanked: 40 times
Antw: ik heb een vraag over deze steen

Bericht door scherven » 12 aug 2013, 14:56

jellePieter schreef:
ik heb een steen gevonden toen ik klein was en die heb ik nu weer gevonden bij het opruimen. het lijk niet echt op een normale steen, dus vraag ik me af wat het is. ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.
Hallo Jelle Pieter, als je het kan moet je wat foto,s van dichtbij maken.Opdeze manier is er niet veel te zien. Het kan koraal zijn of een aangetaste schelp. vermeld even waar je de steen hebt gevonden als je het nog weet. Succes. Gr.Ben-Lochem

0000000000

jellePieter
Antw: ik heb een vraag over deze steen

Bericht door jellePieter » 12 aug 2013, 16:04

Afbeelding

ik weet het niet zeker meer maar volgens mij heb ik hem in de buurt van de waddenzee gevonden

scherven
Been thanked: 40 times
Antw: Antw: ik heb een vraag over deze steen

Bericht door scherven » 12 aug 2013, 22:08

jellePieter schreef:
ik weet het niet zeker meer maar volgens mij heb ik hem in de buurt van de waddenzee gevonden
Hallo het spijt me maar ik kan er niet veel van maken, het lijkt wel iets van een ijzerslak. Meer kan ik er niet van zeggen. Misschien zijn er ander Forum leden die dat wel kunnen.
Gr.Ben

0000000000

Plaats reactie