Weer een dodelijk ongeval
Antw: Weer een dodelijk ongeval
Als ik de dag van vandaag iemand bezig zie die er echt over gaat, dan stap ik er op af om iets te gaan zeggen. Dat het niet de juiste manier is. Dat zijn acties niet alleen voor hemzelf gevolgen kunnen hebben. Dat ook anderen restricties opgelegd kunnen krijgen omdat net hij zoveel risico's neemt of teveel vernielt.
Sociale controle werkt best goed als je beiden begrip van de materie hebt. Als een derde (man van de wet) met minder gevoel voor de materie erbij moet komen, dan moeten zij beslissen over ja of nee volgens de letter van de wet.
Sociale controle werkt best goed als je beiden begrip van de materie hebt. Als een derde (man van de wet) met minder gevoel voor de materie erbij moet komen, dan moeten zij beslissen over ja of nee volgens de letter van de wet.
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
@Camiel, mogen wij (fossiel.net) jouw foto's gebruiken voor een eventueel toekomstig artikel over de gevaren van het fossielen zoeken?
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Geen probleem Richard. Ik heb eventueel nog meer foto's. Laat maar wat weten indien interesse.
Camiel
Camiel
“Ideas without precedent are generally looked upon with disfavour and men are shocked if their conception of an orderly world are challenged” J Harlen Bretz, 1928