Actie om de site te steunen
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Actie om de site te steunen
Hallo Aaron,leuk lotje,ik zal niet bieden want ik hou het bij mij thuis op een zelfgevonden collectie.
Breng het wat terug naar boven
GR
Breng het wat terug naar boven

GR
strandjutters
hallo,
Ik ga er een einddatum opzetten
U KUNT BIEDEN TOT EN MET DE 31e OM 24U .
Het hoogste bod tot nu toe is 27.50 euro.
groetjes
Aaron
[Bewerkt door Adron op 04-08-2013 om 11:37 NL]
Ik ga er een einddatum opzetten

U KUNT BIEDEN TOT EN MET DE 31e OM 24U .
Het hoogste bod tot nu toe is 27.50 euro.
groetjes
Aaron
[Bewerkt door Adron op 04-08-2013 om 11:37 NL]
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Voor het goede doel!
30 eurries (aan benzinegeld naar de fossielenbeurs ben ik al meer dan 50 euro kwijt
)
O ja als je vòòr 31 augustus nog een kistje met Somni's vindt mag je er best een halve Somni bij doen
Peter
30 eurries (aan benzinegeld naar de fossielenbeurs ben ik al meer dan 50 euro kwijt

O ja als je vòòr 31 augustus nog een kistje met Somni's vindt mag je er best een halve Somni bij doen

Peter
donckey
Antw: Antw: Actie om de site te steunen
bedankt Peter! Dat zou een mooi bedrag zijn om te eindigen. Wat niet wilt zeggen dat er niet meer geboden mag wordendonckey schreef:
Voor het goede doel!
30 eurries (aan benzinegeld naar de fossielenbeurs ben ik al meer dan 50 euro kwijt)
Peter

Maar die somni's zijn me te dierbaar. Zeker als ze zelfgevonden zijn hebben ze een grotere 'emotionele' waarde. Ik heb nog wel een gekochte liggen van een half jaar terug. Die is wel te ruil als je wilt. Maar ik heb er ook voor betaald dus deze zal ik helaas niet weggeven

groeten
Aaron
[Bewerkt door Alopias op 14-08-2013 om 14:44 NL]
Aaron dat van die halve Somni was een geintje met een knipoog op de door jou gestarte topic die op slot is gezet.
Het gaat mij om de steun aan al diegene die dit forum technisch en organisatorisch in de lucht houden!
En leden zoals jij die belangeloos fossielen ter beschikking stellen met precies datzelfde doel
Peter
Het gaat mij om de steun aan al diegene die dit forum technisch en organisatorisch in de lucht houden!

En leden zoals jij die belangeloos fossielen ter beschikking stellen met precies datzelfde doel

Peter
donckey
nog 6 dagen en 13 uur !
[Bewerkt door Alopias op 25-08-2013 om 11:01 NL]
[Bewerkt door Alopias op 25-08-2013 om 11:01 NL]
nog 2 dagen en 7 uur!