Resteinge 03 08 2013
Antw: Resteinge 03 08 2013
Ook al is resteigne naar het schijnt en beetje over bezocht. Blijft toch een van mijn favorieten, ik hoop deze maand ook nog een keertje te gaan.
Maar het blijft hard werken daar...
Maar het blijft hard werken daar...
oeps...
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Inderdaad Gijs,leuk zo om je eerste kopjes te vinden van dingen die je hier vaak ziet en nooit zelf heb gevonden,is weer een ervaring rijker.
En misschien steekt mijn leukste vondst nog in de steen ??????
GR Pascal
[Bewerkt door strandjutters op 07-08-2013 om 22:28 NL]
En misschien steekt mijn leukste vondst nog in de steen ??????
GR Pascal
[Bewerkt door strandjutters op 07-08-2013 om 22:28 NL]
strandjutters
Hé pascal, ik zag nog net je foto's van de preparatie vorderingen op die grote phacopide kop...
Ziet er netjes uit, mist hier en daar wat schaal, maar je had r meeste splinters nog.
Ik was net een mail aan het tikken en toen crashte hotmail en kom er voorlopig niet.
Vrijdag pas weer....
Ziet er netjes uit, mist hier en daar wat schaal, maar je had r meeste splinters nog.
Ik was net een mail aan het tikken en toen crashte hotmail en kom er voorlopig niet.
Vrijdag pas weer....
oeps...
- strandjutters
Hallo Ivo,heb inderdaad de schaal in de negatiefen,het zal er nooit perfect uitzien,maar het word leuk en ik maak er mijn werk van.Ik plaats zo nog wat vondsten van zaterdag.GR Pascal
strandjutters
Via mail gaat ff niet idd
Dus ben benieuwd... Onze discussie waarom sommige zaken wel en andere niet... Leg ik vrijdag wel ffkes uit.
Morgen hele dag in met de baas op de weg. Komen langs paar leuke vindplaatsen, maar helaas werk werk werk
Dus ben benieuwd... Onze discussie waarom sommige zaken wel en andere niet... Leg ik vrijdag wel ffkes uit.
Morgen hele dag in met de baas op de weg. Komen langs paar leuke vindplaatsen, maar helaas werk werk werk
oeps...
- strandjutters

Hallo bij deze,de eerste twee foto zijn nog niet geprept,de rest zit in het negatief.De twee staartjes heb ik wel geprept.De eerste is 28 mm breedt,het tweede is 14 mm.
(Het stukje van de laatste staart ontbrak al toen ik het vond,morgen nog wat vondsten)
GR
[Bewerkt door strandjutters op 14-08-2013 om 23:07 NL]
strandjutters
- strandjutters
Hallo Ivo bedankt,heb vandaag de negatief er terug opgezet.Ik heb nog klein staartje gevonden vandaag in de rest stenen,Plaats het zo meteen.
Je hebt ook mail.
GR Pascal
Je hebt ook mail.
GR Pascal
strandjutters
- strandjutters

Hallo bij deze het staartje die ik vandaag vondt,het is mijn kleinste staartje,het is 5 mm breedt en 5 mm lang,en het heeft een zeer hoge rug in vergelijking met de rest.
GR
strandjutters