Quizje ..weet ik hoeveel?
Antw: Quizje ..weet ik hoeveel?
Ha Rene,
Misschien kan ik op deze manier het feit dat ik niet naar Sint-Gillis kan nog goed maken.. Haha.
Ik denk dat het precies 25,52cm is. Lijkt me ook leuk dat de winnaar de traditie voortzet?
Groetjes,
Gunther
Misschien kan ik op deze manier het feit dat ik niet naar Sint-Gillis kan nog goed maken.. Haha.
Ik denk dat het precies 25,52cm is. Lijkt me ook leuk dat de winnaar de traditie voortzet?

Groetjes,
Gunther
Hoi Rene,
mooi weer een een quizje van je te zien,
Ik ga voor 27,2 cm.
Groet Kees
mooi weer een een quizje van je te zien,
Ik ga voor 27,2 cm.
Groet Kees
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
Hoi, gok, 5,8cm van punt naar punt. Is ie 2 of drie keer zo groot geef je een aardig kapitaal weg.
Gr.Ben
Gr.Ben
0000000000
Het is totaal niet interessant voor mij want ik verzamel Devoon.
Een gokje is natuurlijk altijd leuk.
Ik gok op 3,8 cm.
Cora
Een gokje is natuurlijk altijd leuk.
Ik gok op 3,8 cm.
Cora
hey,
ik heb nog nooit eerder zo'n quiz mee gemaakt op fossiel.net dus mijn vraag is: krijgt de winnaar een mail of zet u het op het hele forum?
xx
ik heb nog nooit eerder zo'n quiz mee gemaakt op fossiel.net dus mijn vraag is: krijgt de winnaar een mail of zet u het op het hele forum?
xx
Antw: Antw: Quizje ..weet ik hoeveel?
Ik heb bijna alle oude quiz-topics ooit eens opnieuw gelezen (:))en meen mij te herinneren dat Rene in dit topic de winnaar zal bekend makendonna:) schreef:
hey,
xx
groeten
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris