Haaientanden per KG
Antw: Haaientanden per KG
Hallo Dries ,
Mocht je nog een partij kunnen krijgen dan zou ik ook graag een kilo of 5 van je over nemen .
Gr. Patrick
Mocht je nog een partij kunnen krijgen dan zou ik ook graag een kilo of 5 van je over nemen .
Gr. Patrick
- FransFrenken
- Contacteer:
Helaas heb ik dit verhaal ook gemist. Gezien de lovende berichten wil ik graag de volgende keer ook van de partij zijn. Ik heb vernomen dat sommige van de eerdere afnemers ook nog interesse hebben voor meer materiaal.
groet
Frans
groet
Frans
Kijk ook eens op mijn website :
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
http://people.zeelandnet.nl/sharke/
Als alles goed gaat, zou begin december een lot kunnen toekomen. 't Kan misschien handig zijn reeds op voorhand de bestelling door te geven om zeker te zijn? We gaan voor steevast voor A-kwaliteit met diversen als wervels, mosa etc in het materiaal. Andere wensen uit de streek van Khouribga kunnen eigenlijk ook in overweging genomen worden denk ik.
Laat maar komen zou ik zeggen.. (mss best per mail?)
Laat maar komen zou ik zeggen.. (mss best per mail?)
Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures
Fitch schreef:
Ja! Jaaaa! Terug een lot haaientanden van Khouribga binnen. Een deel wordt verdeeld per kg.
De prijs gaat er in Marokko elk jaar op vooruit (wat eigenlijk niet?) en sinds enkele jaren hebben ze een opsplitsing gemaakt in kwaliteiten. Beste kwaliteit, b-kwaliteit (halve rommel) en volledige rommel.
Aangeboden hier de beste kwaliteit: grootste ratio volledige tanden. Deze is niet alleen een diverse mix haaientanden, maar ook wervels, roggentanden, krok-tanden, vaak kleine mosa tandjes etc etc zitten in de box!
Het volume hier wordt niet uitgezocht en gewoon geschept in de bestelling.
Interesse? Prijs per KG €29,60 euro + verzendingskosten
Er is nog redelijk wat, maar grotere hoeveelheden krijgen altijd voorrang op kleinere en zo kan ie soms wel eens snel gaan.
cheers,
Ik zou er ééntje willen hebben, een groet als het kan. Mijn neefje wil zoooo graag een haaientand aan een ketting....
Antw: Antw: Haaientanden per KG
Hallo, ik wil graag een kilo bestellen maar weet niet hoe.Ben al weken bezig om me in te loggen en om een topic te starten.Lukt gewoon niet!! Ik hoop dat dit aankomt
Fitch schreef:
Ja! Jaaaa! Terug een lot haaientanden van Khouribga binnen. Een deel wordt verdeeld per kg.
De prijs gaat er in Marokko elk jaar op vooruit (wat eigenlijk niet?) en sinds enkele jaren hebben ze een opsplitsing gemaakt in kwaliteiten. Beste kwaliteit, b-kwaliteit (halve rommel) en volledige rommel.
Aangeboden hier de beste kwaliteit: grootste ratio volledige tanden. Deze is niet alleen een diverse mix haaientanden, maar ook wervels, roggentanden, krok-tanden, vaak kleine mosa tandjes etc etc zitten in de box!
Het volume hier wordt niet uitgezocht en gewoon geschept in de bestelling.
Interesse? Prijs per KG €29,60 euro + verzendingskosten
Er is nog redelijk wat, maar grotere hoeveelheden krijgen altijd voorrang op kleinere en zo kan ie soms wel eens snel gaan.
cheers,
Ik zou er ééntje willen hebben, een groet als het kan. Mijn neefje wil zoooo graag een haaientand aan een ketting....
Demis
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Nu is het alvast gelukt. Welkom!
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
-
Hallo Dries,
Mocht u weer een nieuwe partij hebben, dan zou ik graag 1 kg van u willen overnemen.
Grtz mendel
Mocht u weer een nieuwe partij hebben, dan zou ik graag 1 kg van u willen overnemen.
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Volgende week ga ik materiaal keuren in Marokko, de tanden gaan dan ook hopelijk snel achterna komen.
Van iedereen die een mailtje had gestuurd, heb ik de bestelling staan en is die gereserveerd.
Mendel, stuur je anders ook een mailtje? Dan heb ik het overzicht makkelijker. Dank je man!
Eerste kwaliteit mix ... on the way
Van iedereen die een mailtje had gestuurd, heb ik de bestelling staan en is die gereserveerd.
Mendel, stuur je anders ook een mailtje? Dan heb ik het overzicht makkelijker. Dank je man!
Eerste kwaliteit mix ... on the way

Succesfull improvements get a place in history .. unfortunately so
do faillures
do faillures