gratis doosjes
-
gratis doosjes
Beste allen,
Ik heb gratis een hoop(gebruikte) doosjes met deksel ter beschikking. Ik heb er nu zo'n 300. Maar denk dat ik er nog een 1000 kan versieren (ook rechthoekige). Sommige moeten uitgekuisd worden (hebben grondstalen ingezeten).
Natuurlijk zelf afhalen in Mortsel.
Groeten
[Bewerkt door stijndezoeker op 06-09-2013 om 09:06 NL]
Uitgekristalliseerde fossielen zijn top! Een mooie combinatie van fossielen en mineralen.
Antw: gratis doosjes
Ik heb zeker interesse, maar afhalen zal helaas niet gaan. Erg jammer!
Old rockhounds never die, they just slowly petrify!
- Everhardus
Hallo, Stijn, ik heb interesse en kan ze wel komen afhalen.
Ik heb met name interesse in de rechthoekige versie en dan in flinke hoeveelheden.
Als je me laat weten welke fossielen jouw voorkeur hebben, dan breng ik graag wat voor je mee, als tegenprestatie, zogezegd.
groeten, Bert
Ik heb met name interesse in de rechthoekige versie en dan in flinke hoeveelheden.
Als je me laat weten welke fossielen jouw voorkeur hebben, dan breng ik graag wat voor je mee, als tegenprestatie, zogezegd.
groeten, Bert
Elbert
-
De rechthoekige doosjes zijn spijtig genoeg al weg. Er zijn wel nog andere doosjes met deksel zie foto's (alsook de kleine doosjes).
Uitgekristalliseerde fossielen zijn top! Een mooie combinatie van fossielen en mineralen.
-

Nu met foto