zeven aan de waal?
Antw: zeven aan de waal?
Naar alle waarschijnlijkheid heb ik een eigen stand waar ik een en ander doorlopend presenteer (lees: voor vragen beschikbaar ben
) over vulkanisme. Ben ik daar niet, dan kun je altijd naar me vragen bij de ingang van de zaal bij organisatie van de beurs
.

Antw: Antw: zeven aan de waal?
Ik zal er bij zijn. Ook interessant vulkanisme. Ik heb ook een paar mooie vulkanische gesteenten in de collectie. Ik hou wel meer van fossielen.GdeReijke schreef:
Naar alle waarschijnlijkheid heb ik een eigen stand waar ik een en ander doorlopend presenteer (lees: voor vragen beschikbaar ben) over vulkanisme. Ben ik daar niet, dan kun je altijd naar me vragen bij de ingang van de zaal bij organisatie van de beurs
.
Marijn
Ik heb die grote steen van de Waal toch doorgeslagen. Dit pakte goed uit. Er zijn een hoop steenkernen, afdrukken en zeeleliestengel schijfjes. Het is alleen te laat om een foto te maken.
Marijn
Marijn
Hier zijn wat foto's. Een mooie mengelmoes van verschillende Devoon fossielen met de slijt sporen van het water erg mooi zichtbaar. Ik vind het een mooi stuk.
Marijn
Valt al met al inderdaad goed mee. De staat van verwering is niet echt minder, maar het is altijd leuk om te zien dat er meer fossielen in zo'n plaat zitten
.

Antw: Antw: zeven aan de waal?
Er is wel het een en het ander beter bewaard gebleven. Het water is wel ver doorgedrongen in de steen.GdeReijke schreef:
Valt al met al inderdaad goed mee. De staat van verwering is niet echt minder, maar het is altijd leuk om te zien dat er meer fossielen in zo'n plaat zitten.
Marijn