Wie heeft wat tips voor Kaloot :)
- archaeopteryx
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Antw: Wie heeft wat tips voor Kaloot :)
Scaphopoda kom ik eigenlijk niet meer tegen maar dat komt misschien omdat ik er ook niet zo meer op focus. Net zoals andere fossielen kom ik niet meer tegen.Vorig jaar vond ik nog wel eens een otterkaakje of 3 schaap/geit tanden op één dag.Of een stuk van een neushoorn tand.Maar ik weet niet of het komt omdat ik er niet meer op focus of andere redenen. Perioticum die vind ik dan wel weer elke keer één van als ik er ben.Maar dat komt misschien omdat ik die tof vind.jordyvanderbeek schreef:Moeten we toch maar eens samen gaan zoekenarchaeopteryx schreef:
Ligt er ook aan hoe groot het jampotje was Jordy! Afgelopen zondag had ik ook een vitamine pot half vol.
. Denk wel bij elke scaph aan mij. Van de Nederlandse kust zijn ze erg gewilt hier.
life is like a fossil.hard like rock.
Antw: Antw: Antw: Antw: Wie heeft wat tips voor Kaloot :)
als ik nog wat schaphoden uit het residu van miste tegenkom stuur ik ze naar jou toe!jordyvanderbeek schreef:Moeten we toch maar eens samen gaan zoekenarchaeopteryx schreef:
Ligt er ook aan hoe groot het jampotje was Jordy! Afgelopen zondag had ik ook een vitamine pot half vol.
. Denk wel bij elke scaph aan mij. Van de Nederlandse kust zijn ze erg gewilt hier.
Antw: Wie heeft wat tips voor Kaloot :)
gewoon op het ook zoeken. het beste kan je gewoon bij de vloedlijn ergens gaan zitten en eens rustig op je gemak kijken of je wat tandjes ziet.
gr,
Kevin
gr,
Kevin
@Jordy:Zelfde geldt voor mij.
(Als je er in geïnteresseerd bent in ieder geval.)
@Donna: Zoals iedereen hierboven al aangaf is op het oog zoeken het beste.
Naar mijn mening zijn bij het gruis dat bij eb vrijkomt (de gruislaag bij zee) de tanden van betere kwaliteit en bij de gruislaag hoog op het strand, de wat meer gerolde tanden.
Veel succes in ieder geval!
Grtz mendel

(Als je er in geïnteresseerd bent in ieder geval.)
@Donna: Zoals iedereen hierboven al aangaf is op het oog zoeken het beste.
Naar mijn mening zijn bij het gruis dat bij eb vrijkomt (de gruislaag bij zee) de tanden van betere kwaliteit en bij de gruislaag hoog op het strand, de wat meer gerolde tanden.
Veel succes in ieder geval!
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Oke bedankt iedereen!! heeft iemand nog een site van eb en vloed?
xx
xx
Antw: Antw: Wie heeft wat tips voor Kaloot :)
Hierzo http://vlissingen.com/nl/getijden.phpdonna:) schreef:
Heeft iemand nog een site van eb en vloed?

Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden