Graafactie Miste 7 t/m 15 september
Antw: Graafactie Miste 7 t/m 15 september

Deze heb ik net uit het gruis gehaald.

Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Antw: Antw: Graafactie Miste 7 t/m 15 september
Is er een site die met zekerheid kan aangeven dat ik dan ook kan zoeken. Niet dat ik 2 uur rijd en dan niet kan zoeken.Mendel schreef:
@Marijn; Om je vraag iets eerder in deze topic te beantwoorden, je kan er nog zoeken zonder je te hebben aangemeld.
Je moet dan wel €60 (20 voor 1 of 2 dagen, 20 voor aanmelding ter plaatse en 20 voor niet lid van de WTKG zijn) betalen.
Grtz mendel
Marijn

Hier nog 2 leuke vondsten uit het gruis.

Grtz mendel
Inderdaad mooie tandjes. Ik vind trouwens dat hier alle vondsten wel mooi zijn. Het materiaal is goed bewaard gebleven.Mendel schreef:
Hier nog 2 leuke vondsten uit het gruis.
Grtz mendel
Marijn
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Holy sh*t!!Gerard Verwey schreef:
Mijn mooiste vondst van gisteren.
Groeten, Gerard
Geweldig, super, prachtig!!!!
Hij is zeker niet te ruil tegen een carcharoides?

Grtz mendel
- Xenina
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 12 times
Hoi allemaal,
gefeliciteerd, dat zijn echt prachtige vondsten, speciaal het zonnetje! Kon helaas niet erbij zijn (geen vakantie meer...
)en ben nieuwsgierig op verdere fotos.
Groetjes, Xenina
gefeliciteerd, dat zijn echt prachtige vondsten, speciaal het zonnetje! Kon helaas niet erbij zijn (geen vakantie meer...

Groetjes, Xenina
Beste Gerard,
En dat praktisch in de eerste beste emmer die je zeefde. Totaal had ik er zelf een achttal gevonden, niet allemaal topkwaliteit maar toch. Nu nog het gruis uitzoeken.
(Ik was degene met de witte emmers, die naast je aan het zeven was in het "geultje ('s morgens)/ meertje ('s middags)
Gezien de hoeveelheid zand die er nog lag ben ik reuze benieuwd hoe lang men nog kan zoeken.
En dat praktisch in de eerste beste emmer die je zeefde. Totaal had ik er zelf een achttal gevonden, niet allemaal topkwaliteit maar toch. Nu nog het gruis uitzoeken.
(Ik was degene met de witte emmers, die naast je aan het zeven was in het "geultje ('s morgens)/ meertje ('s middags)
Gezien de hoeveelheid zand die er nog lag ben ik reuze benieuwd hoe lang men nog kan zoeken.