fossielen gezocht!
fossielen gezocht!
Hey iedereen ik heb besloten om mijn fossielen verzameling wat uit te breiden... dus als iemand fossielen heeft te ruilen is dat erg welkom het maakt niet uit wat voor fossiel:van amoniet tot paardenkies van trilobiet tot haaientand
ik heb in ruil daarvoor heel veel schelpen en stenen
je kunt me mailen met b.v welke steen(stenen)of schelp(en) je zoekt,als ik die heb kun je kijken wat je in ruil ervoor hebt. ik geef een eerlijke hoeveelheid
met stenen bedoel ik mineralen
xx
[Bewerkt door donna:) op 12-09-2013 om 17:52 NL]
[Bewerkt door donna:) op 15-09-2013 om 17:40 NL]
je kunt me mailen met b.v welke steen(stenen)of schelp(en) je zoekt,als ik die heb kun je kijken wat je in ruil ervoor hebt. ik geef een eerlijke hoeveelheid
met stenen bedoel ik mineralen

xx

[Bewerkt door donna:) op 15-09-2013 om 17:40 NL]
Antw: fossielen gezocht!
Je hebt mail.donna:) schreef:
Hey iedereen ik heb besloten om mijn fossielen verzameling wat uit te breiden... dus als iemand fossielen heeft te ruilen is dat erg welkom het maakt niet uit wat voor fossiel:van amoniet tot paardenkies van trilobiet tot haaientand
xx![]()
Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
he,
Ruilen hoeft voor mij niet perse hoor maar ik heb eens in Fleury la riviere mogen zoeken en daar een beetje teveel schelpen van meegenomen
Zoek de vindplaats maar op en als je ze leuk vind laat maar weten dan stuur ik er een hoop naar je toe... ben ik er ook weer vanaf hahaha
Ruilen hoeft voor mij niet perse hoor maar ik heb eens in Fleury la riviere mogen zoeken en daar een beetje teveel schelpen van meegenomen

Zoek de vindplaats maar op en als je ze leuk vind laat maar weten dan stuur ik er een hoop naar je toe... ben ik er ook weer vanaf hahaha
Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
Ik houdt maar ff mijn forum hoog ;D ik wil graag mijn recente schelpen ruilen... en mijn mineralen
intrsse? mail me of zet een berichtje op het forum wat je zoekt xx