Krokodil XXL in Naturalis
- Mega shark
- Has thanked: 4 times
- Been thanked: 10 times
Antw: Krokodil XXL in Naturalis
Naturalis is altijd de moeite waard. Ik ben er zelf al zo\'n 5 keer geweest, en die SUPER SUPER Croc tentoonstelling lijkt mij echt helemaal te gek!!. Volgende week woensdag ga ik er heen!
Groeten Mega Shark
Groeten Mega Shark
Zoekt, en gij zult vinden!
Ik ben dinsdag geweest: super!!!!!!!!
1 etage lager is er een expositie van materiaal dat normaal gesproken opgeslagen ligt, erg mooi!!!!!!!!!!
Schedel van supercroc kan mooi in mijn huiskamer, dus als ie weg is......(Jan Losser niet reageren graag, dit is een grapje, hoewel......)
[Bewerkt door Maarten op 30-12-2005 om 08:15 NL]
1 etage lager is er een expositie van materiaal dat normaal gesproken opgeslagen ligt, erg mooi!!!!!!!!!!
Schedel van supercroc kan mooi in mijn huiskamer, dus als ie weg is......(Jan Losser niet reageren graag, dit is een grapje, hoewel......)
[Bewerkt door Maarten op 30-12-2005 om 08:15 NL]
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
- Mammoetkies
ja, zo lang als een bus... Ik heb er een documantere van natiol geografig over gezien, MEGA. In naturalis zijn nu ook de dodo botten te zien, dat weten jullie wel he?
Gr.
Gr.
Gr. Auke-Florian
Waren die niet uit de expositie?
van de eerste keer dat ik er was kan ik me herinneren dat die dodobotten er waren, maar de laatste keer heb ik ze op die plaats niet gezien... kan natuurlijk zijn dat ik ze over het hoofd gezien heb.
van de eerste keer dat ik er was kan ik me herinneren dat die dodobotten er waren, maar de laatste keer heb ik ze op die plaats niet gezien... kan natuurlijk zijn dat ik ze over het hoofd gezien heb.
Post mortem we sort 'em!
- Mammoetkies
Antw: Antw: Krokodil XXL in Naturalis
Dit stond op de site, dus Casper beter kijken!Casper schreef:
http://www.naturalis.nl/sites/naturalis ... nner_2.jpg
Gr. Auke-Florian
- Mammoetkies
Antw: Antw: Antw: Krokodil XXL in Naturalis
maar ja dit zijn de nieuwe...mammoetkies schreef:Dit stond op de site, dus Casper beter kijken!Casper schreef:
http://www.naturalis.nl/sites/naturalis ... nner_2.jpg
Gr. Mammoetkies
Gr. Auke-Florian