Tanzania - fossiel2
Tanzania - fossiel2
Net als de tand/kies in de Gol Mountains gevonden in Tanzania.
Structuur deed mij een beetje hout-achtig aan (oppervlak) maar fossiel lijkt toch rond te lopen waardoor ik aan een bot moet denken..
Het kleurverschil is overigens veroorzaakt doordat ik wat materiaal daar heb verwijderd mbv water en een mesje (het donkere stuk is vrij gekomen)

[Bewerkt door nikao op 04-01-2006 om 17:46 NL]
Structuur deed mij een beetje hout-achtig aan (oppervlak) maar fossiel lijkt toch rond te lopen waardoor ik aan een bot moet denken..
Het kleurverschil is overigens veroorzaakt doordat ik wat materiaal daar heb verwijderd mbv water en een mesje (het donkere stuk is vrij gekomen)

[Bewerkt door nikao op 04-01-2006 om 17:46 NL]
Antw: Tanzania - fossiel2
Hallo Nikao,
Ik denk dat dit best heel goed bot zou kunnen zijn!van wat... dat weet ik echt niet, zoogdier of dinosaurus, wat mij betreft kan het allemaal. mooie vondst!
Ik denk dat dit best heel goed bot zou kunnen zijn!van wat... dat weet ik echt niet, zoogdier of dinosaurus, wat mij betreft kan het allemaal. mooie vondst!
Post mortem we sort 'em!
- jordy_montana
hallo,
ja het kan het wel zijn ja
maar ik dacht is van fossiel hout
maar zeker weet ik het niet
groetjes jordy
ja het kan het wel zijn ja
maar ik dacht is van fossiel hout
maar zeker weet ik het niet
groetjes jordy
heb net een stuk fossiel hout bekeken bij iemand, en ik moet zeggend dat de structuur van het oppervlak behoorlijk overeenkomt. Ik hou het op dit moment ook op hout 

Ik denk aan een tand van een planten eter.
Gezien het profiel lijkt het op een deel van de tand.
Kijk maar eens naar een paardekies of zo.
Je kunt hem ook mee nemen als er weer een forumdag is. dan komen we met zijn allen er-wel achter wat het is.
Groetjes Erik.
Gezien het profiel lijkt het op een deel van de tand.
Kijk maar eens naar een paardekies of zo.
Je kunt hem ook mee nemen als er weer een forumdag is. dan komen we met zijn allen er-wel achter wat het is.
Groetjes Erik.
E.J.