Kaloot vondsten
Kaloot vondsten
Weer enkele haaientanden gevonden vandaag op de Kaloot! Voor de rest stukken bot, een roggenstekel (denk en hoop ik!), roggentandjes en nog wat niet-gedetermineerde spullen.
De grootste haaientand die we gevonden hebben is toch 'n dikke 3 cm, hoera!

[Bewerkt door Wimmo op 29-09-2013 om 17:16 NL]
Wie zoekt, die vindt! Lang zoekt..
Antw: Kaloot vondsten
Ook nog deze Scaphella Lamberti gevonden!
[Bewerkt door Wimmo op 29-09-2013 om 17:17 NL]
Mooie vondsten !
zou u een betere foto van de achterkant en voorkant kunnen maken van de grote complete tand?
zou u een betere foto van de achterkant en voorkant kunnen maken van de grote complete tand?
Asjeblieft! Btw, het is verschrikkelijk moeilijk om de tanden te determineren..

- archaeopteryx
- Contacteer:
Weer naar de Kaloot geweest Wim??Je hebt de smaak te pakken!Moet je nu elke keer zo lang rijden om alleen naar de Kaloot te komen? Vandaag dacht ik er ook nog aan om te gaan maar ik had het thuis drukker dan dat ik dacht te hebben. Op foto 5 links onder is dat een redelijk grote wervel of is dat iets anders?
[Bewerkt door archaeopteryx op 29-09-2013 om 19:28 NL]
[Bewerkt door archaeopteryx op 29-09-2013 om 19:28 NL]
life is like a fossil.hard like rock.
Jazeker, na een lange werkweek een dag ontspanning!
165km valt nog wel mee hoor, en het is zeker de moeite waard! Ik heb geen flauw idee wat het is, er zijn ook nog niet veel reacties gepasseerd.. Ik zal morgen eens een betere foto proberen te maken.

Antw: Antw: Kaloot vondsten
Lijkt mij verdacht veel op Isurus escheri.wimmo schreef:
Asjeblieft! Btw, het is verschrikkelijk moeilijk om de tanden te determineren..Ik geraak er totaal niet uit!
Groeten Hans
Hans
Hoe vind je het toch maar?! :O
Alleszins fel bedankt!
Alleszins fel bedankt!

Antw: Antw: Antw: Kaloot vondsten
Geheel mee eens.stiek schreef:Lijkt mij verdacht veel op Isurus escheri.wimmo schreef:
Asjeblieft! Btw, het is verschrikkelijk moeilijk om de tanden te determineren..Ik geraak er totaal niet uit!
Groeten Hans
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo,waarom escheri,ik zie geen kartels op de laatste foto,die toch wel duidelijk is.gaan jullie voort op de eerste foto die gezichtbedrog is,dit zijn geen kartels,de kroon is glad.
GR
GR
strandjutters