Kaloot vondsten
- archaeopteryx
- Contacteer:
Kaloot vondsten

Deze twee fossielen op de Kaloot gevonden..Geen idee welke soorten het zijn.Ik stond er wel versteld van dat het zakje en de fles nog in goede staat waren.Het prepareren zal mij dan ook een hele klus worden.
life is like a fossil.hard like rock.
Antw: Kaloot vondsten
Dit is een archeologische / paleontologische topvondst! Gefeliciteerd met deze unieke vondst, die aantoont dat de snelle snack voor de lekkere trek aanzienlijk eerder gedateerd kan worden dan tot nu toe bekend verondersteld was en dat het Plasticum veel eerder aanvangt dan op basis van de huidige kennis gedacht werd.
goed kijken is hééééééél belangrijk
Nu nog een dergelijke in-situ-vondst op de Kaloot vanuit geologisch perspectief verklaren
.

leefden er toen al mensen of dronk die aap gewoon bier? 

Nullus finis longius si quod facis delectaris
- archaeopteryx
- Contacteer:
Eigenlijk een off topic item..Maar dan kom ik nooit tot de conclusie en determinatie van deze twee items..En het enige perspectief wat ik er in zie is dat die mens/aap toch van zijn laatste biertje en snack heeft genoten. 

life is like a fossil.hard like rock.
- sjaak
- Has thanked: 379 times
- Been thanked: 366 times
- Contacteer:
Ik denk dat het geen gewoon biertje was aangezien de T-rex ook het loodje heeft gelegd.
Groet,
Niels
Niels
Zouden we tentatief kunnen concluderen dat de T-rex dermate allergisch was voor het nuttigen van bier, chips, chocolade en aap tegelijk dat hij aan deze combinatie overleden is?
goed kijken is hééééééél belangrijk
ik denk eerder dat het een chinees is die gestorven is aan een indigestie na het nuttigen van een volledige t-rex. zij staan nu eenmaal bekend dat ze alles eten wat poten heeft, daarom hebben hun tafels er geen
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting
- strandjutters
- Been thanked: 3 times