Miste materiaal.
Miste materiaal.
Hallo, wie heeft er voor mij mog enkele kilo,s fijn Mioceen materiaal staan. Hoeft niet gezeeft te zijn.De schelpen gebuik ik niet. Ik was helaas in Spanje toe het Miste gedoe plaats vond. Eventueel ruilen tegen fossielen of ik betaal er voor. Wie iets heeft mail mij dan even. Bijvoorbaat dank, groet, Ben-Lochem.
0000000000
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Miste materiaal.
Dag Bernardus
Ik heb nog een aantal liters staan uit 2003. Ik wil wel met je ruilen tegen Twentse fossielen. Ligt eraan wat je hebt en of het voor mijn verzameling complementerend is?
Ik woon overigens in Hengelo (o) en kan een keertje komen buurten.
Ik heb nog een aantal liters staan uit 2003. Ik wil wel met je ruilen tegen Twentse fossielen. Ligt eraan wat je hebt en of het voor mijn verzameling complementerend is?
Ik woon overigens in Hengelo (o) en kan een keertje komen buurten.
Robert Mensink
Antw: Miste materiaal.
Het valt mij op dat vaak als men het over gruis/matrix heeft, de term fijn gruis wordt gebruikt. Maar dat men niet vermeld wat ze met fijn gruis bedoelen, is fijn gruis bijvoorbeeld <1cm, <0.5cm, <3mm, < 1mm, <0.5mm?? Hoe kom je aan fijn gruis als je niet hebt gezeeft?scherven schreef:
Hallo, wie heeft er voor mij mog enkele kilo,s fijn Mioceen materiaal staan. Hoeft niet gezeeft te zijn.De schelpen gebuik ik niet. Ik was helaas in Spanje toe het Miste gedoe plaats vond. Eventueel ruilen tegen fossielen of ik betaal er voor. Wie iets heeft mail mij dan even. Bijvoorbaat dank, groet, Ben-Lochem.
Dus wat is fijn gruis voor jou Ben?
Peter
donckey
Antw: Antw: Miste materiaal.
Hoi Peter, fijn is voor mij alles wat door een 4 a 5mm zeef valt. Dat is voor mij goed.donckey schreef:Het valt mij op dat vaak als men het over gruis/matrix heeft, de term fijn gruis wordt gebruikt. Maar dat men niet vermeld wat ze met fijn gruis bedoelen, is fijn gruis bijvoorbeeld <1cm, <0.5cm, <3mm, < 1mm, <0.5mm?? Hoe kom je aan fijn gruis als je niet hebt gezeeft?scherven schreef:
Dus wat is fijn gruis voor jou Ben?
Peter
Dus als je wat heb hou ik me aanbevolen.
Gr.Ben. Ps. Je kan me ook mailen event.
0000000000