Enci 12-10
Enci 12-10
Hoi,
Helaas kan ik 12 oktober (echt) niet naar de ENCI
Wens al de bekenden een mooie dag met heeeeel veeeel mooi vondsten toe op deze laatste enci-zoekdag van het jaar.
Dirk een mooie, gave Squalicorax, Mendel een supertand en Arno en Dolf een Mosakaak
Peter

Wens al de bekenden een mooie dag met heeeeel veeeel mooi vondsten toe op deze laatste enci-zoekdag van het jaar.
Dirk een mooie, gave Squalicorax, Mendel een supertand en Arno en Dolf een Mosakaak

Peter
donckey
Antw: Enci 12-10
Hallo Peter,
Dat is jammer om te horen!
Had je er graag bij gezien...
Nou ja, zul je zien dat jij bij de maasvlakte een mammoetkies vindt.
Grtz mendel
Dat is jammer om te horen!
Had je er graag bij gezien...
Nou ja, zul je zien dat jij bij de maasvlakte een mammoetkies vindt.

Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Hoi Peter,
jammer dat je niet kunt. Misschien zien we elkaar dan weer 2 nov in Winterswijk. Heb je nog iets gevonden afgelopen zaterdag?
Groeten,
Arno
jammer dat je niet kunt. Misschien zien we elkaar dan weer 2 nov in Winterswijk. Heb je nog iets gevonden afgelopen zaterdag?
Groeten,
Arno
En Nikola ........donckey schreef:
Hoi,
Peter
LOL
Hoi Peter,donckey schreef:
Hoi,
Peter
Zal je zeker missen.
Mocht die squali zich melden, dan hoor je het als eerste. Geldt ook voor Mosa, het andere koppijn dossier.
Tot april dan; gelukkig nieuwjaar vast maar.
Heel misschien kom ik apart nog even met iets in de lucht.
Hartelijke groet,
Dirk
Antw: Antw: Enci 12-10
Voor jouw een vette gave cretalamnamega_Lo schreef:En Nikola ........donckey schreef:
Hoi,
Peter
LOL

donckey
Antw: Antw: Enci 12-10
Heb een aardig oppervlak bloot gelegd. In ieder geval een paar gave (verschillende soorten) ribjes. Trouwens, het vermeende saurierkaakje van vorige maand was geen kaakje maar een stukje bot wat ik nog niet kan plaatsen. De tandarts was zo vriendelijk een paar rontgenfoto's ervan te maken waarna het voor mij makkelijker was het uit te prepareren. Misschien een idee voor dat prachtige kaakje van jou om te zien hoe veel er nog in het steen zit. 2 november komt mijn broer ook mee, kunnen we dus een hoop werk verzetIndagator schreef:
Hoi Peter,
Groeten,
Arno

en laat me weten als je iets byzonders vindt morgen. Groeten aan je pa.
Peter
donckey
Hoi,donckey schreef:
Hoi,
Peter
één van je voorspellingen is uitgekomen...
Dirk heeft een Squalicorax, en wat voor een!!!
En de topvondst van de dag......
en tot slot heeft hij ook een perfecte Synechdodus gevonden, een van de zeldzaamste tanden van het limburgs krijt!
Ik moest een beetje wennen, eerste keer ENCI...
[Bewerkt door Mega_Lo op 12-10-2013 om 20:59 NL]
Klopt inderdaad.
Hij heeft een squalicorax en een droomtand gevonden.
Zul je zien dat er nog een cretalamna en een mosasauruskaak in zijn residu zitten.
Grtz mendel
Hij heeft een squalicorax en een droomtand gevonden.

Zul je zien dat er nog een cretalamna en een mosasauruskaak in zijn residu zitten.

Grtz mendel
Facta non verba- Geen woorden maar daden
Hoi mannen,
Gaaf dat Dirk zulke prachtige vondsten heeft gedaan!
Kan niet wachten op de foto's.
En jullie, Mendel en Mega-lo ga me niet zeggen dat jullie rugzakje leeg is gebleven
Peter
Gaaf dat Dirk zulke prachtige vondsten heeft gedaan!

En jullie, Mendel en Mega-lo ga me niet zeggen dat jullie rugzakje leeg is gebleven

Peter
donckey