Problemen website melden
Antw: Problemen website melden
Hallo,
Ik zie als ik met m'n cursor bv; naar mineralen, artikelen, locaties...... ga nt het volledige menu omdat het logo van en de naam Fossiel.net dit overlapt
Groeten,
Gio
Ik zie als ik met m'n cursor bv; naar mineralen, artikelen, locaties...... ga nt het volledige menu omdat het logo van en de naam Fossiel.net dit overlapt
Groeten,
Gio
Minilodon
Antw: Antw: Problemen website melden
Hi Herman, sorry, was er een paar dagen niet. Inmiddels doet de avatar het.webmaster schreef:
Kun je de foutmelding doorgeven? Of gebeurt er niets?
Wat mis ging: alles leek goed te gaan met uploaden, ook netjes een melding dat dat gelukt was. Echter, de avatar verscheen niet (alleen een icoontje van een kruisje op de plek van mijn avatar), zowel op mijn profielbewerkingspagina als in het forum. Een paar verschillende bestanden geprobeerd, maar geen succes.
Nu, na een paar dagen, deed ie het in eens vanzelf wel

- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Voor diegenen die wachten op antwoord, het hele beheerteam van fossiel.net was op de beurs. Vanaf morgen weer updates et cetera!
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Antw: Antw: Problemen website melden
Je kunt nadat je bent ingelogt met het tijdelijke wachtwoord op de link klikken onder het inlogblokje. Klik dan op Mijn Profiel. Daar kun je je wachtwoord weer instellen zoals je wilt.scherven schreef:
Hallo Herman, de avatar is gelukt, alleen nog het persoonlijke wachtwoord nog.
Gr.Ben
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
@Xenina: Bovenaan de forum hoofdpagina staat de link. Je kunt ook in het menu Community of hier klikken: http://www.fossiel.net/forums/search.ph ... =viewtoday
Kennis telt!
@gigi: Over de overlappende menu's. Zou je ons een screenshop willen mailen én vertellen welk internetprogramma en versie je gebruikt? Bedankt vast!
Kennis telt!
Antw: Antw: Antw: Problemen website melden
Niet vanzelf hoor. Ik heb het (bestandsrechten))probleem opgelost.radiaspis schreef:
Nu, na een paar dagen, deed ie het in eens vanzelf wel
Kennis telt!
Hallo Herman , mijn wachtwoord invullen werkt nu ook. Alles is opgelost voor mij. Bedankt.
Gr.Ben
Gr.Ben
0000000000