beurs Zwijndrecht

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Dirk
Antw: beurs Zwijndrecht

Bericht door Dirk » 18 nov 2013, 10:06

Ik ben eind van de middag even binnengeschoten en met name me Ivo nog leuk gesproken over Hoevenen tanden en zo. Eerste aanzetje (6 tanden) voor schappelijke prijs gekocht.
Het fossielaanbod viel vies tegen, het is echt 90% mineralen daar. Zal er niet snel nog een keer naar toe gaan.

mammalboy

Bericht door mammalboy » 13 mar 2014, 11:13

Hoi allemaal,

A.s. zaterdag 15 maart zal de Geode beurs in Zwijndrecht weer plaatsvinden. Ik zal hier ook weer aanwezig zijn. Zijn er meer forumleden die zullen komen? Ik heb altijd interesse om te ruilen, dus mocht je op zoek zijn naar specifieke stukken, dan kan je me altijd een mailtje sturen. Ik zal in ieder geval pleistoceen zoogdiermateriaal, haaientanden en meer fossielen meenemen.

Ivo

zoeken is leven, leven is zoeken

Carcharoides
Has thanked: 3 times
Contacteer:

Bericht door Carcharoides » 13 mar 2014, 11:28

Ik zal in de ochtend ook even kort langs komen.

Groeten, Gerard

Carcharoides
Has thanked: 3 times
Contacteer:

Bericht door Carcharoides » 15 mar 2014, 17:37

Afbeelding

Buiten dat ik een bestelling doosjes enzo ging ophalen, toch nog een leuk tandje aan m'n verzameling kunnen toevoegen via Ivo. ;) Deze komt van een stort bij Hoevenen van zand van werken aan Station TGV Astridplein-Damplein. Deze locatie had ik nog niet in de verzameling.

Benieuwd naar wat Gent morgen gaat brengen. Het ruilmateriaal voor al afgesproken ruilingen ligt al klaar!

Groeten, Gerard

[Bewerkt door Gerard Verwey op 15-03-2014 om 17:40 NL]

Plaats reactie