Wervel ? Heist
-
Wervel ? Heist

Hallo,
Weet iemand of dit een wervel is en zo ja van welk dier? Ik heb dit stuk deze voormiddag gevonden op het strand van Heist.
Alvast bedankt!
Mvg,
Lowie
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Wervel ? Heist
Hallo,ik denk richting Konijn,laat het eens drogen en kijk welke kleur het dan heeft,word het lichtbruin dan is het waarschijnlijk recent.
Gr
Gr
strandjutters
-
Volgens mij is het daar wat te groot voor aangezien het stuk ongeveer 6cm breed en 5cm hoog en 6cm lang is.
[Bewerkt door eublepharis op 07-12-2013 om 23:08 NL]
[Bewerkt door eublepharis op 07-12-2013 om 23:08 NL]
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo ja inderdaad wat groot voor een Konijn,heb we wat verkeken op die 1 cent ernaast.
qua grote zou het eerder kat of hond moeten zijn,veel fossiele botten worden hier niet gevonden,tenzij ze versteend zijn ?
Ik zou het toch maar eens laten drogen,dan weet je vast meer wat ouderdom betreft.
Er zijn hier vast wel mensen die je meer kunnen vertellen.
GR
[Bewerkt door strandjutters op 07-12-2013 om 23:28 NL]
qua grote zou het eerder kat of hond moeten zijn,veel fossiele botten worden hier niet gevonden,tenzij ze versteend zijn ?
Ik zou het toch maar eens laten drogen,dan weet je vast meer wat ouderdom betreft.
Er zijn hier vast wel mensen die je meer kunnen vertellen.
GR
[Bewerkt door strandjutters op 07-12-2013 om 23:28 NL]
strandjutters
-
- Been thanked: 45 times
Hallo,
Volgens mij is het een van de eerste staartwervels van een dier groter dan een vos (ik heb geen ander vergelijkingsmateriaal liggen). Dus het komt in de richting van schaap, ree, zeehond e.d.
Charlie
Volgens mij is het een van de eerste staartwervels van een dier groter dan een vos (ik heb geen ander vergelijkingsmateriaal liggen). Dus het komt in de richting van schaap, ree, zeehond e.d.
Charlie
Charlie