Even voorstellen
Even voorstellen
hallo ik ben matthijs,en kom uit hoogerheide,sinds kort ben ik gefascineerd door deze mooie hobby,doordat ik wegens mijn beroep af en toe werkzaam ben op de schelpenmaalderij in yerseke,en ik daardoor als ik daar aant werk ben ook mag zoeken daar,ik zoek al jaren met een metaaldetector op akkers,dus daarom was ik ook al heel snel geïnteresseerd in deze hobby toen ik voor het eerst op de schelpenmaalderij in yerseke kwam.ECHT PRACHTIG vond ik 't toen ik al die kostbare fossielen zag liggen,en hoe erg vond ik het dat ze zeiden dat dat vernietigd werd,om het onderanderen voor de wegenbouw te gebruiken.ik ben gaan zoeken als een gek,maar je zal begrijpen dat ik door mijn onwetendheid in deze hobby veel laat liggen.maar heb er al verschillende tanden,kiezen en ander materiaal uit gehaald.waarvan ik binnenkort het een en het ander in de determinatie zal zetten om erachter te komen wat het allemaal is.ik hoop hier op het forum veel te leren,over deze prachtige hobby,en wil binnekort eens gaan zoeken bij de kaloot en cadzand,de kaloot is dicht bij mij dus dat ligt het meest voor de hand om eens te proberen.misschien komen we elkaar nog eens tegen. Groetjes matthijs
Re: Even voorstellen
Hallo
Ik heb ook jaren lang op de schelpenbranderij gezocht 16 jaar en 11 maanden, doe de groeten aan de Jaap en zet dan zijne fiets maar eens plat(lol) en de secretaresse vraag maar eens of ze nog volleybal speelt en haar knie goedgekomen is.
Ik heb er nooit, buiten ons drie, niemand weten zoeken, geen fossielen of schelpen.
Welke schelpen worden momenteel aangevoerd, misschien kan ik je een hint geven.
Ik heb ook jaren lang op de schelpenbranderij gezocht 16 jaar en 11 maanden, doe de groeten aan de Jaap en zet dan zijne fiets maar eens plat(lol) en de secretaresse vraag maar eens of ze nog volleybal speelt en haar knie goedgekomen is.
Ik heb er nooit, buiten ons drie, niemand weten zoeken, geen fossielen of schelpen.
Welke schelpen worden momenteel aangevoerd, misschien kan ik je een hint geven.
Theo