bever of toch een ander knaagdier
bever of toch een ander knaagdier
Beste forumleden,
Vorige week vond ik dit stukje tand op de MV. Eerst dacht ik dat een stukje bevertand was maar naderhand vond ik het wel erg krom voor zo'n klein stukje. Is dit misschien van een ander knaagdier?
groetjes Anne-Marie
Vincent Graper
- sjaak
- Has thanked: 379 times
- Been thanked: 366 times
- Contacteer:
Antw: bever of toch een ander knaagdier
Kan je iets scherpere foto's plaatsen?
Voor andere knaagdieren lijkt het mij te groot, het zou ook stuk zwijnentand of zoiets kunnen zijn, maar ik kan het zo niet goed zien.
Voor andere knaagdieren lijkt het mij te groot, het zou ook stuk zwijnentand of zoiets kunnen zijn, maar ik kan het zo niet goed zien.
Groet,
Niels
Niels
Beste Niels,
ik heb geprobeerd om betere foto's te maken ,maar ze worden niet scherper. Ik heb een simpele camera. Zijn er kenmerken waar ik op moet letten?
groetjes Anne-Marie
ik heb geprobeerd om betere foto's te maken ,maar ze worden niet scherper. Ik heb een simpele camera. Zijn er kenmerken waar ik op moet letten?
groetjes Anne-Marie
Vincent Graper
-
- Been thanked: 45 times
Hallo, mag ik dan de discussie openen?
Ik denk aan een fragment van een snijtand of misschien zelfs van een kies van een beverachtige (Castor of trogontherium)
Charlie
Ik denk aan een fragment van een snijtand of misschien zelfs van een kies van een beverachtige (Castor of trogontherium)
Charlie
Charlie
- sjaak
- Has thanked: 379 times
- Been thanked: 366 times
- Contacteer:
Antw: Antw: bever of toch een ander knaagdier
Er staat een handleiding op de site.paulron schreef:
Beste Niels,
groetjes Anne-Marie
Zelf crop (snijd) ik ze vaak in picasa zodat je een close op kunt plaatsen.
Groet,
Niels
Niels