Miste: kleine tanden
Miste: kleine tanden

Deze tanden komen uit mijn Miste residu. De nummers 6 en 7-8 zijn betere foto's van de Alopias waar de soort nog niet helemaal zeker was en van de tand waarvan aan een Lamna werd gedacht. De rest heb ik nog niet op het forum gehad. Aangezien dat ik nogsteeds geen kanjer ben in tanden, heb ik van de rest geen idee welke soort. Kunnen jullie ze determineren?
Marijn
Antw: Miste: kleine tanden
tand 3-4 : squatina sp
tand 7-8 iets waar je gerard blij mee kan maken, een catticus
tand 9-10 : squatina sp
de alopias is super.
Aopias supercilliosus upper lateral Male. wacht eerst nog even voordat je deze naam op het tandje plakt.
Mooi,
Nikola
[Bewerkt door Mega_Lo op 03-01-2014 om 21:15 NL]
[Bewerkt door Mega_Lo op 03-01-2014 om 21:16 NL]

de alopias is super.
Aopias supercilliosus upper lateral Male. wacht eerst nog even voordat je deze naam op het tandje plakt.
Mooi,
Nikola
[Bewerkt door Mega_Lo op 03-01-2014 om 21:15 NL]
[Bewerkt door Mega_Lo op 03-01-2014 om 21:16 NL]
Antw: Antw: Miste: kleine tanden
De eerste Roggentanden zijn dus binnen. Voor de catticus wacht ik maar even op een antwoord van Gerard. Dit zou dan mijn eerste catticus zijn. De Alopias blijft natuurlijk een geweldig tandje.mega_lo schreef:
tand 3-4 : squatina sp
de alopias is super.
Mooi,
Nikola
Marijn
Hoi, Marijn, wat bedoel je met roggentanden die zie ik niet op je fotos.
Groet Ben
0000000000
Dat was mijn fout. Ik dacht dat Squatina een rog is, maar ik heb het even gegoogeld en het is een haai. Ik vind hem wel erg lijken op een rog.
Marijn
Marijn
Net gehoord dat er maar een squatina soort is in Miste.
Squatina subserrata
Squatina subserrata
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Miste: kleine tanden
Lijkt me een leuke onderkaakse laterale catticus inderdaad! Mooi!Marijn14 schreef:Voor de catticus wacht ik maar even op een antwoord van Gerard. Dit zou dan mijn eerste catticus zijn.
Heb je nog een paar foto's nodig voor je Carcharoides project? Zo ja, wil ik nog wel een paar foto's maken.
Marijn
[Bewerkt door Marijn14 op 04-01-2014 om 10:36 NL]
Marijn
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Miste: kleine tanden
Nee hoor bedankt. De foto's die je hier geplaatst hebt, zijn prima.Marijn14 schreef:
Heb je nog een paar foto's nodig voor je Carcharoides project? Zo ja, wil ik nog wel een paar foto's maken.
Marijn
Groeten, Gerard

Hier heb ik nog een tand. Hij is erg verrold, maar heeft een aparte vorm. Valt er nog iets van te maken?
Marijn