Wolharige Mammoet kaak te koop / ruil
Wolharige Mammoet kaak te koop / ruil

Hierbij een mooie wolharige Mammoet kaak.
Het gaat om een grote onderkaak met rechter M3 kies! Zoals u kunt zien is het een zeer grote lange kies! De lamellen zijn zeer mooi bewaard gebleven!
De Mammoet kaak is van buitengewoon goede kwaliteit mede omdat dit een ZOET WATER VONDST is! (GEEN NOORDZEE VONDST!!) De Mammoet kaak is namelijk opgegraven langs de Przemysl, San rivier in Polen! (ZOET WATER RIVIER!) Vergeleken met Mammoet materiaal uit de Noordzee heeft u niet met bepaalde conserveringen te maken en of het ontzilten van het fossiel. Moedersteen gesteente is uiteraard verwijderbaar, persoonlijk vind ik dit wel wat hebben en heb ik dit laten zitten aan de kaak.
Kortom: Een Mammoet kaak van goede kwaliteit met prachtige details en zeer mooie kleuren!
*(((Zeer zwaar gefossiliseerd massief stuk!!!!)))
*Mammuthus primigenius
*Pleistocene: 65,000 jaar oud
*Afmeting: 37,4CM!
*Vindplaats: Przemysl, San rivier Polen
Interesse: ((stuur een mail))
Ik sta ook open voor een ruil: Krijt periode: theropode tanden vanaf een bepaalde afmeting.
Antw: Wolharige Mammoet kaak te koop / ruil
Hoi Bowie.
Mooie kaak, ik had hem een tijdje geleden nog te koop zien staan bij henskens fossils.
Jammer dat je de kaak weg doet.
Ik heb eventueel wel intresse om te ruilen, ik heb helaas niet veel krijt materiaal.
Stuur mij even een mailtje, en laat even weten wat nog meer uw intresses hebben om tot een mogelijke ruil te kunnen komen.
M.v.g.
Don
Mooie kaak, ik had hem een tijdje geleden nog te koop zien staan bij henskens fossils.
Jammer dat je de kaak weg doet.
Ik heb eventueel wel intresse om te ruilen, ik heb helaas niet veel krijt materiaal.
Stuur mij even een mailtje, en laat even weten wat nog meer uw intresses hebben om tot een mogelijke ruil te kunnen komen.
M.v.g.
Don
Don