Toekomst Forum
Toekomst Forum
Regelmatig hebben mensen in het verleden verzoeken gedaan om zaken op het forum aan te passen. Afgelopen jaar is daarom ook de avatar toegevoegd, en het uploaden van de plaatjes iets aangepast. Ik wil binnenkort nog een aantal zaken verbeteren, en het daarom een inventarisatie gemaakt van dingen die verbeterd kunnen worden.
- Niet mogelijk meerdere plaatjes te plaatsen in 1 bericht
- Bepaalde tekens in bestandnamen van plaatjes werken niet
- Het is mogelijk om plaatjes-link \"plaatje bestand eindeplaatje\" te wijzigen waardoor de link mogelijk niet meer werkt.
- Plaatjes zijn gebonden aan een maximum van 700 bij 700 pixels en kunnen niet automatisch verkleind worden.
- Bij quote niet mogelijk ook nog een plaatje toe te voegen
- Voor beheerders niet mogelijk om discussies te splitsen
- Niet mogelijk om foto’s te verwijderen uit “Mijn Verzameling”
- Ook de bestanden voor “Mijn Verzameling” worden niet automatisch verkleind tot het juiste formaat.
- Zoekfunctie werkt niet op twee losse zoekwoorden. Hierdoor is het niet goed mogelijk om geavanceerd het forum te doorzoeken.
- Na plaatsen bericht wordt men teruggestuurd naar de eerste pagina van de discussie als deze uit meerdere pagina’s bestaat.
Nog meer verzoeken of problemen? Dan graag antwoorden op deze discussie, zodat ik eraan kan gaan werken. Bedankt!
[Bewerkt door webmaster op 12-01-2006 om 19:19 NL]
[Bewerkt door webmaster op 18-01-2006 om 12:52 NL]
[Bewerkt door webmaster op 18-01-2006 om 12:53 NL]
- Niet mogelijk meerdere plaatjes te plaatsen in 1 bericht
- Bepaalde tekens in bestandnamen van plaatjes werken niet
- Het is mogelijk om plaatjes-link \"plaatje bestand eindeplaatje\" te wijzigen waardoor de link mogelijk niet meer werkt.
- Plaatjes zijn gebonden aan een maximum van 700 bij 700 pixels en kunnen niet automatisch verkleind worden.
- Bij quote niet mogelijk ook nog een plaatje toe te voegen
- Voor beheerders niet mogelijk om discussies te splitsen
- Niet mogelijk om foto’s te verwijderen uit “Mijn Verzameling”
- Ook de bestanden voor “Mijn Verzameling” worden niet automatisch verkleind tot het juiste formaat.
- Zoekfunctie werkt niet op twee losse zoekwoorden. Hierdoor is het niet goed mogelijk om geavanceerd het forum te doorzoeken.
- Na plaatsen bericht wordt men teruggestuurd naar de eerste pagina van de discussie als deze uit meerdere pagina’s bestaat.
Nog meer verzoeken of problemen? Dan graag antwoorden op deze discussie, zodat ik eraan kan gaan werken. Bedankt!
[Bewerkt door webmaster op 18-01-2006 om 12:52 NL]
[Bewerkt door webmaster op 18-01-2006 om 12:53 NL]
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
- Mammoetkies
Antw: Toekomst Forum
Hallo webmaster/beheerder,
als fossielen en mineralen zoeker volg ik heel veel relevante forums over de hele wereld. Niet zozeer als schrijver/reageerder,maar meer als lezer.
Veel forums zijn leuk, interessant of leerzaam net als hier, maar wat mij het meest opvalt op dit fossielenforum is het enthousiasme, de inzet en het geduld van de meeste forumgebruikers om elkaar wijzer te maken en te helpen.
Toekomstige wijzigingen maken het wellicht nog leuker, maar ook zonder dat: buitengewoon interessant en iedereen bedankt voor alles wat ik bijgeleerd heb.
Groetjes Marianne
als fossielen en mineralen zoeker volg ik heel veel relevante forums over de hele wereld. Niet zozeer als schrijver/reageerder,maar meer als lezer.
Veel forums zijn leuk, interessant of leerzaam net als hier, maar wat mij het meest opvalt op dit fossielenforum is het enthousiasme, de inzet en het geduld van de meeste forumgebruikers om elkaar wijzer te maken en te helpen.
Toekomstige wijzigingen maken het wellicht nog leuker, maar ook zonder dat: buitengewoon interessant en iedereen bedankt voor alles wat ik bijgeleerd heb.
Groetjes Marianne
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Toekomst Forum
Mooi gezegd Marianne.marianne schreef:
Toekomstige wijzigingen maken het wellicht nog leuker, maar ook zonder dat:...
Herman, ik heb nog één dingetje op mijn verlanglijstje: een knipogende smilie.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hallo Herman,webmaster schreef:
ik heb nog een verzoek, wat betreft de de fotopagina\'s. Als je zoekt op bv vindplaats en de resultaten worden weergegeven, dan heb je de resultaten onder elkaar weergegeven. Omdat de foto\'s en de bijschriften redelijk groot worden weergegeven, onbreekt enig overzicht. Het zou handig zijn als je een zoekpagina toe zou voegen, waar de resultaten in thumbnails worden weergegeven, met daaronder korte steekwoorden, net zoals in fotodatabases. Zo zou je bv 20 fossielen in één oogopslag kunnen zien. Dit zou vergelijkingen ook makkelijker maken.
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Hallo Webmaster,
Eerst wil ik even zeggen wat een geweldig forum dit is. Maar er is nog een dingetje. Bij de pagina \'De Verzameling Van..\' Is het erg onhandig om bij de laatste pagina vd. verzamelingen te komen. Je moet dan telkens op volgende klikken. Misschien lukt het om een soort toets of iets te maken dat je meteen naar de laatste pagina kan?
Groetjes Ivo
Eerst wil ik even zeggen wat een geweldig forum dit is. Maar er is nog een dingetje. Bij de pagina \'De Verzameling Van..\' Is het erg onhandig om bij de laatste pagina vd. verzamelingen te komen. Je moet dan telkens op volgende klikken. Misschien lukt het om een soort toets of iets te maken dat je meteen naar de laatste pagina kan?
Groetjes Ivo
zoeken is leven, leven is zoeken
STORINGEN MOGELIJK ! Antw: Toekomst Forum
Alle tot nu toe geschreven suggesties zal ik proberen zo goed mogelijk te verwerken. Ik ben al wel bezig geweest met het een en ander. Onder andere het probleem met bepaalde tekens in de bestandsnamen. Dat is nu opgelost. Als je nu een plaatje upload met bijvoorbeeld de naam foto \'t Rooth#12.jpg zou dat nu moeten werken.
Let er wel op dat tijdens de \'verbouwing\' het mogelijk is dat het forum tijdelijk niet of niet helemaal werkt!
Let er wel op dat tijdens de \'verbouwing\' het mogelijk is dat het forum tijdelijk niet of niet helemaal werkt!
Kennis telt!
- Mammoetkies
Antw: Antw: Antw: Toekomst Forum
Inderdaad een knipoogsmily maak het forum stukken leuker! Ik dacht maar steeds wat mist het forum nou maar nu weet ik het: een knipoogsmily!!!Frederik schreef:Mooi gezegd Marianne.marianne schreef:
Toekomstige wijzigingen maken het wellicht nog leuker, maar ook zonder dat:...
Herman, ik heb nog één dingetje op mijn verlanglijstje: een knipogende smilie.
Gr. Mammoetkies

P.S. wie weet er nog meer?
Oja, webmaster ik dacht ook nog aan een geolochieshe kaart van Nederland...
[Bewerkt door Mammoetkies op 14-01-2006 om 15:52 NL]
Gr. Auke-Florian
??? ? ? ?
; )
8) 8 )
: o
: (
: )
: x
: D
De codes die achter de emoticons staan moeten zonder de spaties ertussen. Dit alles is ook na te lezen op de HELP pagina.
[Bewerkt door admin op 14-01-2006 om 19:52 NL]

8) 8 )

De codes die achter de emoticons staan moeten zonder de spaties ertussen. Dit alles is ook na te lezen op de HELP pagina.
[Bewerkt door admin op 14-01-2006 om 19:52 NL]
Kennis telt!