Foraminiferen , Antwerpen area.
Antw: Antw: Foraminiferen , Antwerpen area.
hallo Frank, ben zeer benieuwd.pangeaman schreef:
Hallo Ben,
de beloofde fotos voor de namen doe ik morgen,
wbt dat '' gevalleke'' met die driehoek, daar heb ik er maar eentje van gevonden,
ik hou het in de gaten.
weet je wat nu het probleem is? ik herken deze soorten voor Antwerpen, maar zou niet weten hoe andere soorten er uit zien, dus weet ik ook niet goed waar ik op moet letten om een volgende soort te ontdekken.
wbt versturen residu, even wachten tot het weer wat warmer/droger wordt , dan is het makkelijker om te verzamelen voor je, vochtig zand blijft lang vochtig zeg maar.
gr Frank
Gr.Ben
0000000000
Antw: Antw: Antw: Foraminiferen , Antwerpen area.
Frank, ik zie dat je wel wat hebt aan literatuur. maar Stichting Gea(sept.1981) heeft een heel mooi boekje uitgegeven naam;FORAMINIFEREN. het is is een nuttig werkje waar in je veel kan vinden. Forms hebben modellen bv. rond ,langwerpig enz. die kan je uit elkaar halen. Het is en zeer uitgebreide materie waar de op een gegeven moment de smaak te pakken krijgt. En op Internet zitten vele sides met waardevolle informatie maar dat weet je wel .scherven schreef:hallo Frank, ben zeer benieuwd.pangeaman schreef:
Hallo Ben,
de beloofde fotos voor de namen doe ik morgen,
wbt dat '' gevalleke'' met die driehoek, daar heb ik er maar eentje van gevonden,
ik hou het in de gaten.
weet je wat nu het probleem is? ik herken deze soorten voor Antwerpen, maar zou niet weten hoe andere soorten er uit zien, dus weet ik ook niet goed waar ik op moet letten om een volgende soort te ontdekken.
wbt versturen residu, even wachten tot het weer wat warmer/droger wordt , dan is het makkelijker om te verzamelen voor je, vochtig zand blijft lang vochtig zeg maar.
gr Frank
Gr.Ben
Groet,Ben
0000000000
Antw: Foraminiferen , Antwerpen area.
Oke Ben,
zoals de platen op volgorde zijn gepost onlangs door mij hierboven, zo heb je hier de bijbehorende namen.
Kallo,
gr Frank
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
zijn eigen domheid te bevatten.