2 geheimzinnige drolletjes...
2 geheimzinnige drolletjes...

Deze twee dingen heb ik gevonden aan het strand. Iemand enig idee wat het zijn? Mijn moeder zei het lijken wel drolletjes en daarom dus de titel ^_^

Xx sorry voor slechte foto's
- sjaak
- Has thanked: 379 times
- Been thanked: 366 times
- Contacteer:
Antw: 2 geheimzinnige drolletjes...
Het zijn sowieso allebei stenen, geen fossielen. Die gele is een ijzerachtieg concretie die je wel vaker op het strand kan vinden. Er is hier vast wel iemand die daar een beter naam voor heeft.
Als je versteende drollen wil vinden moet je naar MV2. Daar ligt een enorme berg hyenapoep in het zand verstopt.
Als je versteende drollen wil vinden moet je naar MV2. Daar ligt een enorme berg hyenapoep in het zand verstopt.
Groet,
Niels
Niels
Hoi Donna, de bruine is klei ijzer steen ook wel klappersteen genoemd. De andere zie ik niet zo snel.donna:) schreef:
Deze twee dingen heb ik gevonden aan het strand. Iemand enig idee wat het zijn? Mijn moeder zei het lijken wel drolletjes en daarom dus de titel ^_^![]()
Xx sorry voor slechte foto's
Groet,Ben
0000000000
Aah oke die bruine daar dacht ik al iets van klei . Maar die andere ziet er best als poep uit :p versteend dan. Maar het is niet echt een stenerige substantie. Ik maak morgen betere foto's ervan. Het is gevonden op kaloot.
En ja daar wil ik ook naartoe want hyena poep lijkt me leuk om te hebben. Alleen i dont know hoe je komt daar...
Groetjes
En thx voor de reacties ^_^
En ja daar wil ik ook naartoe want hyena poep lijkt me leuk om te hebben. Alleen i dont know hoe je komt daar...
Groetjes
En thx voor de reacties ^_^
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo,in Knokke vind je ook vaak keutels op het strand.
Ze zijn wat recenter maar er steken ook vaak botrestjes in.
Je reukt soms nog de Hygena,allé met een beetje fantasie.
Ik denk persoonlijk,dat er al meer keutels zijn dan dat er Hygena's waren,is ook logisch
GR
Ze zijn wat recenter maar er steken ook vaak botrestjes in.
Je reukt soms nog de Hygena,allé met een beetje fantasie.
Ik denk persoonlijk,dat er al meer keutels zijn dan dat er Hygena's waren,is ook logisch

GR
strandjutters

Aah leuk moet ik daar toch maar eens zoeken ^_^ helaas beetje ver rijden...
Maar dit zijn betere ffoto's. Geen idee wat het is... maar geen fossiel geloof ik