NGV themadag 25-1-2014
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
NGV themadag 25-1-2014
Wie gaan er morgen allemaal naar de NGV Themadag in Utrecht?
Er zijn verschillende interessante lezingen over het thema: zwerfstenen en rivierafzettingen uit het Pleistoceen van Nederland.
Er zijn verschillende interessante lezingen over het thema: zwerfstenen en rivierafzettingen uit het Pleistoceen van Nederland.
Robert Mensink
- Fossielenzoeker
- Contacteer:
Antw: NGV themadag 25-1-2014
Dat had ik wel verwacht Bram. Jij bent natuurlijk aanwezig in Futereland?
Jammer dat beide activiteiten op dezelfde dag valt.
Robert Mensink
- Spongebob
- Has thanked: 413 times
- Been thanked: 635 times
Vanaf nu is Bram gediskwalificeerd als zwerfsteenverzamelaar. Hij komt er niet meer in!fossielenzoeker schreef:
Dat had ik wel verwacht Bram. Jij bent natuurlijk aanwezig in Futereland?
Futureland? Ammehoela! Een berg aan oude knekels en een hoop schelpen, da's alles.
Klopt! Jammer dat die paar geologisch geöriënteerde verenigingen niet kunnen overleggen en tot een agenada met enige logistiek kunnen geraken. Zo zijn de contactdagen van de NGV en de GEA al een paar keer op precies dezelfde dag georganiseerd. Toeval?fossielenzoeker schreef:
Time fades away (Neil Young)
Toevallig verzamelde ik vorig weekend een zwerfsteentje met een aantal heel aardige brachiopootjes op... MV2!
Het is opvallend hoeveel zwerfsteenfossielen er te vinden zijn op MV2. Uiteraard nauwelijks oostelijk (Baltisch) materiaal, maar toch best leuk spul. Zal tzt eens kijken of ik wat foto'tjes kan maken
Overigens is Futureland geen WPZ/WTKG activiteit, maar een actie van het Havenbedrijf. Dat verklaart deze vervelende overlap van data.
Groeten,
Bram
[Bewerkt door Bram op 24-01-2014 om 21:59 NL]
Het is opvallend hoeveel zwerfsteenfossielen er te vinden zijn op MV2. Uiteraard nauwelijks oostelijk (Baltisch) materiaal, maar toch best leuk spul. Zal tzt eens kijken of ik wat foto'tjes kan maken

Overigens is Futureland geen WPZ/WTKG activiteit, maar een actie van het Havenbedrijf. Dat verklaart deze vervelende overlap van data.
Groeten,
Bram
[Bewerkt door Bram op 24-01-2014 om 21:59 NL]
- Fossielenzoeker
- Contacteer: