gezocht: iemand die me kan helpen determineren van fossielen van de white river badlands USA
gezocht: iemand die me kan helpen determineren van fossielen van de white river badlands USA
Ik zoek iemand die me kan helpen determineren van fossielen van de white river badlands USA. Iemand een suggestie?
Bedankt!
Natascha
Bedankt!
Natascha
Antw: gezocht: iemand die me kan helpen determineren van fossielen van de white river badlands USA
In de VS heb je het "fossilforum" een heel internationaal geöriënteerde site. Op die site zitten heel wat Amerikanen die het leuk zullen vinden om je verder te helpen 
Heb je zelf in de White River-badlands gezocht?
Peter

Heb je zelf in de White River-badlands gezocht?
Peter
donckey
Antw: gezocht: iemand die me kan helpen determineren van fossielen van de white river badlands USA
Nee helaas, iemand anders heeft wat botten gevonden voor me 

We zouden graag wat foto's van deze fossielen op de site plaatsen in het determinatiesysteem. Het is een erg belangrijke vindplaats voor fossielen uit de Hells Creek formatie. Veel botmateriaal, dino's, schildpadden....
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
ik zal je de foto's mailen 
Ze zijn gevonden tussen botten van hoplophoneus, meer weet ik er niet van af.
[Bewerkt door Snoefie op 27-01-2014 om 16:38 NL]

Ze zijn gevonden tussen botten van hoplophoneus, meer weet ik er niet van af.
[Bewerkt door Snoefie op 27-01-2014 om 16:38 NL]
De foto's: White River Badlands USA

Hier de foto's van Natascha
Weet iemand wat dit kan zijn?
[Bewerkt door webmaster op 28-01-2014 om 21:01 NL]
Kennis telt!