Zeeegel
-
- Contacteer:
Zeeegel

Dit is 10 jaar geleden door mijn vrouw gevonden in Denemarken bij de Kleine Belt brug. Op het eiland Funen. Wie kan hier iets over vertellen?
-
- Contacteer:
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Antw: Zeeegel
Beste Theo,
dit is jouw vijfde bericht en je hebt je zelf nog niet eens voorgesteld. Ook zie ik geen "hallo", "alvast bedankt" etc.. Maarja...
Jouw vondst is vermoedelijk een Galerites. "Vermoedelijk" omdat hij tamelijk afgerold ist. Galerites is een vrijwel vaak voorkomende egel an de kusten van de Oostzee.
Groeten,
Oliver
dit is jouw vijfde bericht en je hebt je zelf nog niet eens voorgesteld. Ook zie ik geen "hallo", "alvast bedankt" etc.. Maarja...
Jouw vondst is vermoedelijk een Galerites. "Vermoedelijk" omdat hij tamelijk afgerold ist. Galerites is een vrijwel vaak voorkomende egel an de kusten van de Oostzee.
Groeten,
Oliver
-
- Contacteer:
Beste Oliver,
Bedankt voor je informatie. Zonder je opmerking had ik je ook wel bedankt.
Ik houd me altijd ver van social media, ben van voor het digitale tijdperk. Daarom kom ik misschien wat stug over.
Als ik iemand in de ogen kan kijken, ben ik zeker wel open en hartelijk.
Ik zeg dit niet ter verdediging, het is gewoon zoals het is.
Met vriendelijke groet, Theo.
Bedankt voor je informatie. Zonder je opmerking had ik je ook wel bedankt.
Ik houd me altijd ver van social media, ben van voor het digitale tijdperk. Daarom kom ik misschien wat stug over.
Als ik iemand in de ogen kan kijken, ben ik zeker wel open en hartelijk.
Ik zeg dit niet ter verdediging, het is gewoon zoals het is.
Met vriendelijke groet, Theo.
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Antw: Antw: Zeeegel
Beste Oliver,hubertus68 schreef:
Beste Theo,
dit is jouw vijfde bericht en je hebt je zelf nog niet eens voorgesteld. Ook zie ik geen "hallo", "alvast bedankt" etc.. Maarja...r
Het begint mij nu op te vallen dat je al regelmatig mensen tot de orde hebt geroepen betreffende hun post gedrag. Met name op het gebied van etiquette en hoffelijkheid.
Hoewel een iedereen het op dit forum waardeert dat nieuwelingen zich even voorstellen en dat er hoffelijk gesproken wordt, staat nergens in de regels dat dit verplicht is. Wij (als beheerders) gaan ook een dergelijke regel ook niet instellen en/of toepassen (zoiets is namelijk onbegonnen werk, vervuilt het forum enorm met nodeloze posts en kost ons veel tijd en energie).
Daarom wil ik je vragen je politiewerk betreffende dit item achterwege te laten. Mocht je wel een overtreding van de regels ( http://www.fossiel.net/information/arti ... edenregels ) tegen komen, schroom dan niet en neem contact met ons op.
Met vriendelijke groeten,
Richard Lausberg (admin)
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
- hubertus68
- Has thanked: 47 times
- Been thanked: 305 times
Hallo Richard,
O.K., ik laat het. Het was niet de bedoeling, iemand lastig te vallen.
Het valt mij gewoon op dat er in de laatste tijd vele posts à la: "Wat is dit?"
geschreven worden.
Ik vind als je iets van anderen wilt weten en bepaalde leden hun tijd investeeren
(literatuur uitzoeken, internet-recherche etc.) dan moet men dit op een hoffelijke manier doen. Mijn mening.
Maarja, laten we er niet langer over discuteeren.
Groeten,
Oliver
O.K., ik laat het. Het was niet de bedoeling, iemand lastig te vallen.
geschreven worden.
Ik vind als je iets van anderen wilt weten en bepaalde leden hun tijd investeeren
(literatuur uitzoeken, internet-recherche etc.) dan moet men dit op een hoffelijke manier doen. Mijn mening.
Maarja, laten we er niet langer over discuteeren.
Groeten,
Oliver
- Spongebob
- Has thanked: 435 times
- Been thanked: 656 times
Ik vind dat je gelijk hebt Oliver.hubertus68 schreef:
geschreven worden.
Je probeert te helpen en doet je best, maar vaak krijg je geeneens een reactie.
De betreffende zeeegel hoeft niet per sé een Galerites te zijn,
maar ik heb geen zin om dat nóg eens uit te leggen.
Met een beetje speurzin kan dat in het forum gevonden worden.
Time fades away (Neil Young)
Ook ik wil het voor Oliver opnemen. Dat de beheerders terughoudend zijn kan ik me wel voorstellen. Maar enig sociaal besef mag toch door een forumlid gevraagd worden? Ik vind het wat ver gaan om iemand die daarop wijst te vragen om te stoppen met politiewerk. Volgens mij wordt hier de verkeerde "tot de orde geroepen" .
Peter
Peter
donckey
-
- Contacteer:
Beste allemaal,
Ik heb wel wat losgemaakt zeg. Ik wil voorstellen dat we ons "hoffelijk" gaan gedragen en ons geen oordeel gaan vormen over iemand die men niet kent. Dit soort discussies horen op een ander forum thuis.
Even goede vrienden en accepteer elkaar zoals men is.
Ik heb wel wat losgemaakt zeg. Ik wil voorstellen dat we ons "hoffelijk" gaan gedragen en ons geen oordeel gaan vormen over iemand die men niet kent. Dit soort discussies horen op een ander forum thuis.
Even goede vrienden en accepteer elkaar zoals men is.
-
- Contacteer: