wie kan mij vertellen wat dit is of zijn??
wie kan mij vertellen wat dit is of zijn??

Deze steen gevonden, wie kan mij vertellen wat dit zijn ,vond ze wel leuk ,lijken beestjes of plantjes .
steen gevonden op een maisakker .
gr martin
m.v.g.
martin
martin
Antw: wie kan mij vertellen wat dit is of zijn??
Hallo Martin, dit lijkt op een zoetwaterkwartsiet. Verml. Rijn-Maas. Ze bevatten plantenresten e.d.
Ben
0000000000
hallo ben
excuses voor de late reactie ,had het te druk met andere dingen, verjaardag dochter en werk .
kon er niet veel over vinden , jou uitleg lijkt mij al heel goed ,weet er zelf namelijk niet zoveel van .
maar ik vond het gewoon een leuke vondst , liep op een akker en zag alleen een streepje op de steen en na schoonmaak bleek er veel meer op te zitten .
ik vond het grote afdrukje op een beestje lijken ,soort wormpje of zo .
maar kunnen ook plantjes zijn ,had zo iets nog nooit gevonden of laat staan gezien .
gr martin
excuses voor de late reactie ,had het te druk met andere dingen, verjaardag dochter en werk .
kon er niet veel over vinden , jou uitleg lijkt mij al heel goed ,weet er zelf namelijk niet zoveel van .
maar ik vond het gewoon een leuke vondst , liep op een akker en zag alleen een streepje op de steen en na schoonmaak bleek er veel meer op te zitten .
ik vond het grote afdrukje op een beestje lijken ,soort wormpje of zo .
maar kunnen ook plantjes zijn ,had zo iets nog nooit gevonden of laat staan gezien .
gr martin
m.v.g.
martin
martin
Hallo Spongebob, voor mij is dit geen vuursteen of ik moet er gigantisch naast zitten.
Ben.
0000000000