digitale camera
- Fossiel hunter Mark
digitale camera
hallo iedereen,
mijn vader heeft een nieuwe digitale camera gekocht en nu kan ik scherpere foto\'s maken ik zeg het jullie wel als ze allemaal afzijn;) dan kunnen jullie bbij mijn verzameling kijken!!! zien jullie precies wat ik gevonden heb!!! en ik zet ze ook nog eens bij een bericht dus jullie kunnen het allemaal zien
groet- mark
mijn vader heeft een nieuwe digitale camera gekocht en nu kan ik scherpere foto\'s maken ik zeg het jullie wel als ze allemaal afzijn;) dan kunnen jullie bbij mijn verzameling kijken!!! zien jullie precies wat ik gevonden heb!!! en ik zet ze ook nog eens bij een bericht dus jullie kunnen het allemaal zien

groet- mark
fossiel hunter mark
Antw: digitale camera
vet! gefeliciteerd d\'r mee, digitale camera\'s zijn toch echtwel handige apparaatjes! 

Post mortem we sort 'em!

Hoi Mark,
Leuk dat je zoveel gevonden hebt! Ik heb nu een een camera, hierbij een plaatje met statief van mijn zelfgemaakte ammonieten.
Groeten
Jeroen
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Zelfgemaakt?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: digitale camera
Hoi Frederik, als je bedoelt de nep ammonieten dan is het antwoord ja. Het is enorm eenvoudig en ik wilde wel eens zien of me dat zou lukken zomaar. Je neemt vloeibaar latex en een ammoniet, afdruk maken in latex, als die goed is vullen met beton, en die weer op een steen laten drogen, mal eraf en klaar.Frederik schreef:
Zelfgemaakt?
Ik kan me voorstellen dat mensen met ervaring dit kunnen zonder dat je het helaas nog van echt kunt onderscheiden.
Groeten
Jeroen
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
verzameling
trouwens ik heb mijn foto\'s ook bijgewerkt
zou leuk zijn als jullie even zouden kijken
PS sommige foto\'s zijn niet zo scherp