Kwijt!

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
Mako
Kwijt!

Bericht door Mako » 16 mar 2006, 13:52

Dit moet me even van het hart...

Ik ben na een pause van 10 jaar weer begonnen met fossielen verzamelen. Mijn collectie heeft 10 jaar in dozen gezeten en 3 verhuizingen meegemaakt. Ik heb een maand terug de boel overgebracht van mijn moeder naar mijn woning. Na inventarisatie kwam ik er achter dat enkele van mijn mooiste stukken ontbraken! Het eerste stuk was een schild van Notopocorystes Mulleri, een krab gevonden in de ENCI. Daarnaast ontbrak er een stuk dat ik van de heer Henskens heb gekregen (Henskens, de fossielenhandelaar uit Oss), namelijk een fraaie scyphocrinites. Mijn moeder zegt dat ze nooit een fossiel van mij heeft weggegooid en ik geloof haar daar volledig in. Ik zelf zou de stukken ook niet wegdoen, waar zijn ze? Binnenkort nog maar eens het huis eens op z\'n kop....Frustrerend!

Sven

fidi exquisiri inveni

ik spleet, ik zocht, ik vond

Mako
Antw: Kwijt!

Bericht door Mako » 16 mar 2006, 14:20

RECTIFICATIE

Schaamrood op de kaken......

Ik trek op de meest onwaarschijnlijke plek een oude schoenendoos open met daarin de missende stukken en nog meer...

Erg blij met deze herontdekking, mijn moeder ook blij, het huis hoeft niet meer overhoop ;).

Ironie op zijn best.

Verzameling officieel weer compleet!

Groeten Sven

fidi exquisiri inveni

ik spleet, ik zocht, ik vond

webmaster
Senior Lid
Contacteer:
Antw: Kwijt!

Bericht door webmaster » 16 mar 2006, 14:46

Gelukkig heb je ze weer terug gevonden! Dit onderstreept natuurlijk wel weer eens het nut van een goed geordende verzameling met dito registratie...

Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net

Gesloten