Trivia monacha, Domburg
Trivia monacha, Domburg
Hoi,
Weekendje Domburg met vrouw en kind. Daar niet meer verwacht, toch nog een triviaatje gevonden
Groetjes Bram
Weekendje Domburg met vrouw en kind. Daar niet meer verwacht, toch nog een triviaatje gevonden

Groetjes Bram
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Trivia monacha, Domburg
Hallo Brammiej,leuk dat je daar ééntje hebt gevonden.
waarschijnlijk betreft het dezelfde soort als hier.
Als ik wat uitkijk vind ik ze eigenlijk op iedere plaats waar ik kom.
Zeebrugge-Heist - Knokke-Cadzand-Zwarte polder-Nieuwvliet-Kaloot-Rythem-Omgeving Kaloot-.Breskens.
GR
waarschijnlijk betreft het dezelfde soort als hier.
Als ik wat uitkijk vind ik ze eigenlijk op iedere plaats waar ik kom.
Zeebrugge-Heist - Knokke-Cadzand-Zwarte polder-Nieuwvliet-Kaloot-Rythem-Omgeving Kaloot-.Breskens.
GR
strandjutters
Ha, ja dat klopt! Ik heb ze zelf ook van alle Belgische badplaatsen. En groot aantal Nederlandse. Ik had geen tijd om echt veel te zoeken, was vanmorgen ook even vloed. Maar ben er zeer blij mee hoor. Elke smiley op t strand is er weer 1. Het is nummer 28500, als ik ook recent meetel. Daarom juist zo leuk
Foto via mobiel werkt nog niet...?
Groeten Bram

Foto via mobiel werkt nog niet...?
Groeten Bram
* via telefoon steeds dubbele berichten...
[Bewerkt door Brammiej op 10-03-2014 om 22:22 NL]
[Bewerkt door Brammiej op 10-03-2014 om 22:22 NL]
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Welke telefoon, welk os (mag via mail)?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Brammiej,ja je kunt ze blijven zoeken,maar ik zal onderhand niets nieuws meer bevinden denk ik.
Maar toch telkens ik op het strand loop stop ik er een half uurtje tijd in,meestal op de terugweg.Ik had deze week nog een veertig tal fossiele (Wit en Blauw)Blijft leuk maar ik ga er niet speciaal meer voor naar het strand.
GR
Maar toch telkens ik op het strand loop stop ik er een half uurtje tijd in,meestal op de terugweg.Ik had deze week nog een veertig tal fossiele (Wit en Blauw)Blijft leuk maar ik ga er niet speciaal meer voor naar het strand.
GR
strandjutters
@ Frederik, ik mail vanmiddag even of anders morgen.De. telefot os een HTC Sence.
@ strandjutters, jouw verzameling is in dusverre veelzijdiger dat je andere fossielen ook interessant vindt, ik niet. In Knokke/Heist weet ik ook de plekjes te vinden als ik er een dag gezocht heb om enkele honderdtallen te vinden. Daarom ga ik er toch wel heen. Andere schelpen en ook tanden neem ik me om weer door te ruilen. Emmers gezeefd materiaal, daar zitten gemiddeld wel 20 exemplaren per 10 liter in, dus ook de achterklep en bank staan dan vol : D
Groetjes Bram
@ strandjutters, jouw verzameling is in dusverre veelzijdiger dat je andere fossielen ook interessant vindt, ik niet. In Knokke/Heist weet ik ook de plekjes te vinden als ik er een dag gezocht heb om enkele honderdtallen te vinden. Daarom ga ik er toch wel heen. Andere schelpen en ook tanden neem ik me om weer door te ruilen. Emmers gezeefd materiaal, daar zitten gemiddeld wel 20 exemplaren per 10 liter in, dus ook de achterklep en bank staan dan vol : D
Groetjes Bram