Leden aanduiding en berichtentelling
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Antw: Leden aanduiding en berichtentelling
@ Casper en Zeemeeuw.
Mijn vorige berichtje over \'pas verworven status\' was als een geintje bedoelt zonder serieuze ondertoon. Het maakt mij helemaal niet uit of er junior of senior voor staat.
In eerste instantie heb ik dit bericht opgestart omdat mij niet duidelijk was wat junior-, gewoon- of seniorlid inhield. Hier heb ik een keurig antwoord op gekregen. Bedankt daarvoor.
Verder maakt het mij niet zoveel uit bij hoeveel berichten men een andere aanduiding krijgt. Ik denk dat de webbeheerder dit beter kan bepalen aan de hand van bepaalde statistieken.
@Alfer bedankt voor je inbreng.
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 25-03-2006 om 17:42 NL]
Mijn vorige berichtje over \'pas verworven status\' was als een geintje bedoelt zonder serieuze ondertoon. Het maakt mij helemaal niet uit of er junior of senior voor staat.
In eerste instantie heb ik dit bericht opgestart omdat mij niet duidelijk was wat junior-, gewoon- of seniorlid inhield. Hier heb ik een keurig antwoord op gekregen. Bedankt daarvoor.
Verder maakt het mij niet zoveel uit bij hoeveel berichten men een andere aanduiding krijgt. Ik denk dat de webbeheerder dit beter kan bepalen aan de hand van bepaalde statistieken.
@Alfer bedankt voor je inbreng.
[Bewerkt door Fossielenzoeker op 25-03-2006 om 17:42 NL]
Robert Mensink
Ook al maakt het nu niets uit, wellicht is het inderdaad een goed idee om de limieten eens onder de loep te nemen.
De grens naar gewoon lid ligt nu op 15 en de grens naar seniorlid op 30. Ik stel voor om dit te veranderen naar 50 resp. 100. Wat denken jullie daarvan? Dit heeft overigens geen gevolgen voor de \"Bestaande gevallen\".
De grens naar gewoon lid ligt nu op 15 en de grens naar seniorlid op 30. Ik stel voor om dit te veranderen naar 50 resp. 100. Wat denken jullie daarvan? Dit heeft overigens geen gevolgen voor de \"Bestaande gevallen\".
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
Antw: Antw: Leden aanduiding en berichtentelling
Uitstekend idee wat mij betreft!webmaster schreef:
Ik stel voor om dit te veranderen naar 50 resp. 100. Wat denken jullie daarvan? Dit heeft overigens geen gevolgen voor de \"Bestaande gevallen\".
Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Ikzelf ben moderator op een auto/tuning forum, daar hebben we deze benamingen moeten weghalen.
Gewoonweg omdat meerdere personen nutteloze posts begon te zetten, om toch maar de status te kunnen verwerven van senior lid.
Denk wel dat er hier een volwassener publiek zit dan daar, maar wou het toch graag eens aanhalen.
Gewoonweg omdat meerdere personen nutteloze posts begon te zetten, om toch maar de status te kunnen verwerven van senior lid.
Denk wel dat er hier een volwassener publiek zit dan daar, maar wou het toch graag eens aanhalen.
- Supergraver
Ik heb even zitten twijfelen of ik hier nou op moest reageren.....
Toch dus maar ...
Zolang de \'status\' junior/senior geen verstrekkende gevolgen met zich meebrengt (oftewel voordelen cq nadelen) laten we ons hier dan helemaal niet druk over maken.
Gewoon verder gaan met de overige discussies zoals bijv de \'ontplofte vissen\'
.
Gr
Martijn
Toch dus maar ...
Zolang de \'status\' junior/senior geen verstrekkende gevolgen met zich meebrengt (oftewel voordelen cq nadelen) laten we ons hier dan helemaal niet druk over maken.
Gewoon verder gaan met de overige discussies zoals bijv de \'ontplofte vissen\'

Gr
Martijn