Wervel gevonden op strand Zandvoort
- Tarzan met de korte broek
Wervel gevonden op strand Zandvoort

Deze gedeeltelijke wervel is gevonden op het strand van Zandvoort. Heeft iemand een suggestie / antwoord van welk dier deze afkomstig is?
Vandaag is morgen alweer gisteren, geniet dus!
Antw: Wervel gevonden op strand Zandvoort
Oh Oh weer de wervel discussie?
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Verklaar u nader!
heb ik iets gemist???

fidi exquisiri inveni
ik spleet, ik zocht, ik vond
ik spleet, ik zocht, ik vond
- Tarzan met de korte broek
Indien overige leden van dit forum mij kunnen helpen met de determinatie van dit bot, ben ik hen hier zeer erkentelijk voor. Dat hier verschil van inzichten ontstaan is wat mij betreft een toegevoegde waarde van een forum. Ik ben dan ook benieuwd of iemand mij op weg kan helpen.
Vandaag is morgen alweer gisteren, geniet dus!
Het is een halve wervel 
Diersoort bepaling bij wervels is altijd errug lastig, kan ook niet zien hoe groot het precies is.
Gokje daarom ergens tussen schaap en rund.

Diersoort bepaling bij wervels is altijd errug lastig, kan ook niet zien hoe groot het precies is.
Gokje daarom ergens tussen schaap en rund.
When you have eliminated the impossible, that which remains, however improbable, must be the truth.
Once you've got heat, you can do everything!
Once you've got heat, you can do everything!
- Fossielenzoeker
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
- Contacteer:
Dag Tarzan
Jammer dat er nog geen naam aan je wervel gegeven kan worden. Kun je aangeven wat de afmetingen van het stuk zijn?
Jammer dat er nog geen naam aan je wervel gegeven kan worden. Kun je aangeven wat de afmetingen van het stuk zijn?
Robert Mensink
- Jan Losser
Dag Tarzan
Als ik de wervel nog niet niet gezien heb, neem dan even contact op en kom even langs in losser. Kunnen we de wervel vergelijken
met de wervels in mijn verzameling. Ik kan hem ook een keer meenemen naar Leiden.
Als ik de wervel nog niet niet gezien heb, neem dan even contact op en kom even langs in losser. Kunnen we de wervel vergelijken
met de wervels in mijn verzameling. Ik kan hem ook een keer meenemen naar Leiden.
Zonder verleden geen toekomst