Europa\'s actiefste fossielenforum?
Europa\'s actiefste fossielenforum?
Naar mijn weten is het Fossiel.net forum het actiefste forum van Europa (voor zover ik het heb kunnen checken). Dat is in een kleind land met erg weinig vindplaatsen toch een goede prestatie!
fidi exquisiri inveni
ik spleet, ik zocht, ik vond
Antw: Europa\'s actiefste fossielenforum?
Misschien daarom wel, in andere landen hebben ze weinig tijd om te forummen (nieuw werkwoord), omdat ze voldoende vindplaatsen hebben. wij hebben tijd over!Mako schreef:
Naar mijn weten is het Fossiel.net forum het actiefste forum van Europa (voor zover ik het heb kunnen checken). Dat is in een kleind land met erg weinig vindplaatsen toch een goede prestatie!
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Antw: Antw: Europa\'s actiefste fossielenforum?
Maar daar moeten bv ook fossielen gedetermineerd worden. Wel denk ik dat internet gebruik toch wat vanzelfsprekender is in Nederland dan in landen als Frankrijk en Duitsland.pedro schreef:
Misschien daarom wel, in andere landen hebben ze weinig tijd om te forummen (nieuw werkwoord), omdat ze voldoende vindplaatsen hebben. wij hebben tijd over!
fidi exquisiri inveni
Antw: Europa\'s actiefste fossielenforum?
Omschrijving fossiel.net op fossilien.online.de

toch leuk.
Meine deutsche sämmlerfreunden, sie darfen das scheinbar lösen!FOSSIEL.net - scheinbar ganz gut besucht.

toch leuk.
fidi exquisiri inveni